LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Byt ava! Trodde först jag skrivit det där! Lessen men jag har nästan copyright på den där du! Ärligt grabben byt! Sry Crice, men som du nog vet är du medlem nr. 732 och 007 är nr. 732. Jag vet inte vilken han hade innan han stack (välkommen tillbaka!!) men jag misstänker att det var samma han har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Men alltså jag har ju synts mer med den! Så alltså jag har ju arbetat in så folk tänker på mitt nick när dom ser avataren! Därför är det ju ändå inte schyst att han har den! Kolla våra post counts liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Men alltså jag har ju synts mer med den! Så alltså jag har ju arbetat in så folk tänker på mitt nick när dom ser avataren! Därför är det ju ändå inte schyst att han har den! Kolla våra post counts liksom! Ja, jag vet, du spammar mycket mer än 007 (OBS!! kasst skämt!!) !! Jag kopplar ju din avtar mer till dig än till 007. Men om man tänker en gång till så har du ju inte gjort din avtar själv och har inte mer rätt än någon annan att använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kör i Ghost City.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p4r0n3t Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Byt ava! Trodde först jag skrivit det där! Lessen men jag har nästan copyright på den där du! Ärligt grabben byt! Han kanske har haft den sen han kom hit och han blev medlem förre dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Ja, jag vet, du spammar mycket mer än 007 (OBS!! kasst skämt!!) !! Jag kopplar ju din avtar mer till dig än till 007. Men om man tänker en gång till så har du ju inte gjort din avtar själv och har inte mer rätt än någon annan att använda den. Nej iofs men jag får väl hoppas att 007 är schysst nog å byter! Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! :'( :'( :'( :'( :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Om ni slutar tjata om den där ava:n så har jag ett tips det e ett bra sätt att tjäna pengar på man ska ta en bil och köra in i dom där man betalar till som små lyktstolpar med en röd sak på kör på dom så dom välter då komer det pengar... MVH mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 fattar inte ............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Han menar att parkeringsmätarna kommer det pengar från då man kör över dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 xakt det va det jag menade... typ 4-5 buntar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 xakt det va det jag menade... typ 4-5 buntar det har inte jag testat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts