Mr GTA Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Har någon några roliga tips till vicecity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Har någon några roliga tips till vicecity? Spela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Spela spelet! Det har jag redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ladda ner nya uppgifter! GTA sajten har en uppgift verkar spännande jag har läst om det . det handlar om att det blir krig i Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 flyg skimmer över militär basen så länge som möjligt militärerna blir galna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Spela spelet! faan va ball du är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 ladda ner nya uppgifter! GTA sajten har en uppgift verkar spännande jag har läst om det . det handlar om att det blir krig i Vice city Kan man ladda ner uppdrag till vicecity till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Nej...man kan itne ladda ner grjer till ps2 Du kan ju pröva Åka på bakhjulet? Göra vilaget mission med Hunter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) Det har jag redan gjort faan va ball du är!! Det är intressant att se hur olika människor behandlar ordet "ironi"! Redigerad 21 november, 2003 av Davidos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Kan man ladda ner uppdrag till vicecity till ps2? ja finns här på GTA sajten... Klicka på GTA vice city och så finns det en spalt tlängst till höger Kolla på downloads där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 ja finns här på GTA sajten... Klicka på GTA vice city och så finns det en spalt tlängst till höger Kolla på downloads där. Men duh.. man kan inte ladda ner saker till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr GTA Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Har ni fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Men duh.. man kan inte ladda ner saker till PS2 Men det finns till PC också om du inte visste!!! (hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Den här är bra 1. Använd köra på vatten fusket. 2. Få 2 Wanted level 3. kör på vattnet så hänger polisen efter dig sen kör dem ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Själv brukar jag bara köra samma bana som man gör i uppdraget G-spotlight, och försöka klara den på så kort tid som möjligt (har en savegamefil precis innan det uppdraget) och med så lite skadad motorcykel som möjligt. Sen är det ju kul att efter uppdraget klara banan med både Freeway, Angel och Sanchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Trixa med PCJn. Svårt att tröttna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) Det finns en badboll i en tom bassäng i lyxkvarteren! hehe. Om ni står på uppfarten till Vercetti Estate så är det huset som är på andra sidan gatan lite åt höger. *EDIT* Man kan sparka iväg bollen hehe. Redigerad 22 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mcandenboy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) <span style='font-size:21pt;line-height:100%'></span>Skut på månen med krypskyttsgevär då växer den. Redigerad 23 november, 2003 av mcandenboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kör med vänsterhanden, då känns det som det är någon annan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kör med vänsterhanden, då känns det som det är någon annan! Byt ava! Trodde först jag skrivit det där! Lessen men jag har nästan copyright på den där du! Ärligt grabben byt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts