Curly Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 För det första så utspelar sig San Andreas på San Fransisco, inte Los Angeles! Och jag kan bara säga att den "artikeln" är falsk och inte äkta för att jag tror nog vi skulle få nyheten från Take 2 eller Rockstar Games först! Låt inte falska nyheter lura er! Titta på dem officiella sidorna istället! Take 2 Interactive >> Rockstar Games >> Är San Fransisco en ö nu helt plötsligt? Och desutom så kan du inget veta var det ska utspela sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nino Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Jag tror oxo att det är fake men det vore inte helt omöjligt. Personligen tror jag att i nästa gta kommer man säkert kunna gå in i flera hus och fordon. Man måste ju tänka på att R* måste slå dom tidigare versionerna så helt klart kommer det att komma minst 1 nytt vapen mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 va fan vet ni?? bara för d nte fanns på VC eller 3 betyder nte att d aldrig kommer finnas! screenen e på VC ja men e ni så dumma så ni tror att dom släpper en bild på d riktiga!! idioter!! ni komemr att få se!! och vad fan vet DU? o värför sätter dom in en bild på vice city om dom nu pratar om san andreas + att idiot kan du vara själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 va fan vet ni?? bara för d nte fanns på VC eller 3 betyder nte att d aldrig kommer finnas! screenen e på VC ja men e ni så dumma så ni tror att dom släpper en bild på d riktiga!! idioter!! ni komemr att få se!! japp jag tror dom skulle visat några bilder ja...men om dom inte skulle göra de visar man väl ändå ingen bild på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Är San Fransisco en ö nu helt plötsligt? Och desutom så kan du inget veta var det ska utspela sig Vem har sagt att det inte är en ö. Jag hoppas på en halv ö eller liknande! San Andreas vet vi väl alla är San Fransisco för dessa likheter: Bron Spårvagnar (iallfall spåren) Palmaveny Fängelse (Alcatraz) vad mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vem har sagt att det inte är en ö. Jag hoppas på en halv ö eller liknande! San Andreas vet vi väl alla är San Fransisco för dessa likheter: Bron Spårvagnar (iallfall spåren) Palmaveny Fängelse (Alcatraz) vad mer? Jag menade den riktiga staden San Fransisco som ligger i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vem har sagt att det inte är en ö. Jag hoppas på en halv ö eller liknande! Du sa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Alltså man kan inte tro på att det finn luft-mark missiler ja mena herregud och som nån annan sa att en screen e från Ocean Beach och en annan bild e riktig (från verkligheten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 tror du att dom e så korkade att dom sätter in en bild på d dom INTE får avslöja! dom har säkert nte ens nån screenshot från SA!! idiota gigglecream!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 tror du att dom e så korkade att dom sätter in en bild på d dom INTE får avslöja! dom har säkert nte ens nån screenshot från SA!! idiota gigglecream!! va hittade du detta någonstans? inse att de inte är säkert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 (redigerad) tror du att dom e så korkade att dom sätter in en bild på d dom INTE får avslöja! dom har säkert nte ens nån screenshot från SA!! idiota gigglecream!! du e så knäpp! herre gud vafan visar dom en bild på en stad och en bild på vc?? då?? och så var det så klart R* som gav ut nyheten! Redigerad 20 november, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Vem har sagt att det inte är en ö. Jag hoppas på en halv ö eller liknande! San Andreas vet vi väl alla är San Fransisco för dessa likheter: Bron Spårvagnar (iallfall spåren) Palmaveny Fängelse (Alcatraz) vad mer? de måste ju va en ö dom måste ju följa gta 3 och vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 (redigerad) Det är lite lol här . Spelet kommer ju så klart inte att heta GTA: San Andreas, R* vill väll överaska oss med något annat. Dom enda som vet vad det kommer att utspela sig och handla om är ju dom tjocka gubbarna borta på R*. Och om SA skulle komma ut snart så skulle GTAsajten få information om det före tidningarna. Redigerad 20 november, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 azzå den bilden ska egentligen vara osläppt!"!! någon lyckades få den ändå! den låg på affiliate länkarna på R*s sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) de måste ju va en ö dom måste ju följa gta 3 och vc Varför då? Tycker att det ska vara ett berg som gränsar och vatten på andra sidan! Berget skulle kunna vara fulla skogar och höga träd! Redigerad 21 november, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 azzå den bilden ska egentligen vara osläppt!"!! någon lyckades få den ändå! den låg på affiliate länkarna på R*s sida! någon är en kille som vill lra andra fatta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 azzå den bilden ska egentligen vara osläppt!"!! någon lyckades få den ändå! den låg på affiliate länkarna på R*s sida! !! azzå, jAg hAR 4O0 I StatuS !1!!1!1!1! ge mig kjaaaaaaaaam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts