guardian Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 när jag försöker koppla till en server så står det "failed connect to server" på precis alla servrar! varför? jag har brand vägg och ADSL. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Ladde ner senaste Patchen ! BF1942.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Funkade det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Japp! Det funka för mig när jag gjorde det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Va bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts