Green_Goblin Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 det är snarare tvärt om nej, alla linux bilder är kryssad Windows logo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Vi är väl emot windows för att M$ gör en OS som är ostabilt och svindyrt! Dom släpper det ofärdigt och sedan släpper miljoner updates Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 windows gillar inte linux för att det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 (redigerad) och stabilare och säkrare Redigerad 22 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 håller på att skaffa debian för mac förra gången jag testa i somras då "small" min dator till och det blev ännu mer problem debian är säkert svårt att installera men än sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 jag hade linux mandrake 9.1 innan jag blåste datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Har läst om något som heter XandrosDesktop som sägs vara den mest "n00b-vänliga" Linux dist:en Xandros Desktop kostar runt 700riksdaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 alltså, man måste ha ett anändarkonto för att starta X, om man har rättigheter till programmet då... Men som jag fattar det så kan en SSH användare stänga av datorn (ellet telnet) jo en SSH användare kan stänga av skiten jag gjorde det en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 the-copy: En annan jobbig bugg i RH är att ibland när jag halt:ar datorn så verkar avstängningen funka helt perferkt, ändå tills slutet. Då kommer texten "System halted" upp, men sen händer inget. ( ) Då går det bara att stänga av via strömbrytaren på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 det är ingen bugg, det är linux, för mig står det Power Down, också kan man peta lite på powerknappen så hörs det typ inte att den stängs av tillskillnad från windows där detn bara stänger av strömmen till hdd:arna... typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 det är ingen bugg, det är linux, för mig står det Power Down, också kan man peta lite på powerknappen så hörs det typ inte att den stängs av tillskillnad från windows där detn bara stänger av strömmen till hdd:arna... typ Gömde skriva att den brukar stängas av när jag halt:ar den, men ibland står det bara System Halted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 aha.. ömhh... ok men hur gick det med ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 aha.. ömhh... ok men hur gick det med ljudet? Inge vidare. :/ Jag har hittat och laddat ner rätt drivrutin, men jag får alltid massor av errors när jag kör make. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 provade du alsa-conf ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 provade du alsa-conf ? Vad var det nu igen? Har glömt... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 prova köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts