notorius Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag har lite problems med mitt playstation. när jag har kopplat in alla kablar så att man ska kunna köra online så går det inte att koppla upp sig med den skivan man fick med nätverksadaptern. jag har skrivit in alla inställningarna rätt men ändå så funkar det inte kan någon hjälpa mig??? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 tacksam för svar. jag måste nämligen lämna tebax kablen ja köpte om det inte funkar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 snälla, hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 du kanske måste spara inställningarna på ett minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 jag har gjort allt men den kan inte koppa upp sig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 läst manualen, ringt supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Du behöver inte posta hela tiden..Folk svarar om dom vet nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 behöver inte posta längre....allt funkar fint fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 behöver inte posta längre....allt funkar fint fint vad vare som var felet ? ska lixom köpa adaptern imron vikka spel har du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 24 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 nån som har lusta att köra socom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 nån som har lusta att köra socom?? jag vill gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 25 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 ok..jag kan creata en bana 20.15..nån annan som vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 ok..jag kan creata en bana 20.15..nån annan som vill??? klockan 20.15 ska jag äta så de går inte gör de en annan dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Du var ju väldigt bra själv när du själv skulle svara på frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 ska faktiskt ta o skaffa en sån (nån gång) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts