AE_Dave Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Vad tycker ni om spelen och filmerna? Själv tycker jag att Alien Vs Predator (första) är roligare än Alien Vs Predator 2. Jag har bara sett på Alien 1 och 2 men de två filmerna tycker jag är suveräna och jag älskar de slemmig Xenomorpherna mer än allt annat. Faktiskt så var Alien 1 den första Sci fi filmen jag såg och ända sen dess har jag älskar sci-fi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Den första Predator filmen är ju bäst med Arnie.Visste ni att Predator varelsen var spelad av Jean-Claude Van Damme alltså när han var synlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Den första Predator filmen är ju bäst med Arnie.Visste ni att Predator varelsen var spelad av Jean-Claude Van Damme alltså när han var synlig. Han är ju en B skådis så vem bryr sig Men rätt kul att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) LoL Jean Claude... hehe visst är det typ han som är med i Pang i bygget? Ni vet det där hotellet som "han" äger. ahahah han äger ju! *EDIT* Det är synd att så få personer lirar AvP 1 på nätet.... det är ju kul faktiskt... (Speciellt att kuta omkring och slå ihjäl mariner med svansen som alien... ) Redigerad 18 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag skulle gärna lirat med dig men jag vet inte var kan köpa Alien Vs Predator i borås. Om dem fanns där skulle jag köpt den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 avp filmen kommer nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) LoL Jean Claude... hehe visst är det typ han som är med i Pang i bygget? Ni vet det där hotellet som "han" äger. ahahah han äger ju! LoL Jean Claude... hehe visst är det typ han som är med i Pang i bygget? Ni vet det där hotellet som "han" äger. ahahah han äger ju! nja.. jean-claude van dame är inte riktigt pang i bygget snubben! caudan är med i bland annat universial solider 1-2 (b-filmer) mr van damme (pang i bygget killen heter John Cleese!) ok nog om det.. tycker nog att 1:an är bäst (både film och spel) Redigerad 18 november, 2003 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 nja.. jean-claude van dame är inte riktigt pang i bygget snubben! caudan är med i bland annat universial solider 1-2 (b-filmer) mr van damme aaah... oj..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Kan man ändra språk i spelet (Alien Vs Predator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Kan man ändra språk i spelet (Alien Vs Predator) Uh menar du texten? Tror inte du kan det faktiskt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Ja har typ aldrig spelat spelet men Filmerna har ja seet många gånger så jäkla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Alien måste vara den bästa filmen att sova till. Hade köpt chips och kola och skulle se på den sen så gick det 15 min......... Vacknar 2 timmar senare av att en kompis ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 1'an e liet tråkig... men dom andra rular Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Såg Alien 3 idag hehe... Ganska bra men jag tycker fortfarande att 1'an och 2'an är de bästa.... fast jag har ju itne sett fyran än men nåja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts