PS2 diggare Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 jag tycker man får för mycke pengar på uppgifterna på GTA 3 . 1 uppgift så är du fan miljonär! nja lite överdriva men man kan i alla fall köpa mycket vapen på det. VC är verkligare med pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jo det håller jag verkligen med om, jag tvivlar på att nån skulle ge en 1000 dollar för att man åker och hämtar en tjej som står 2 kvarter därifrån. Syftar på första uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) I Vice City får man 100 dollar för första uppdraget var man för Mercedes till Pole Position, liten skillnad Redigerad 17 november, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Nej det är ju 10 gånger mer med 1000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Nu vet jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 haha.. har inte tänkt på hur mycket man fick...kom bara i håg att sista uppdraget fick man skit mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 haha.. har inte tänkt på hur mycket man fick...kom bara i håg att sista uppdraget fick man skit mycke hur mycke? 100 0000 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 haha.. har inte tänkt på hur mycket man fick...kom bara i håg att sista uppdraget fick man skit mycke Nja det mesta är väl de pengarna som man lämnade som lösen i början på det uppdraget, har jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Så sant... Men det är ju bra det är fixat i GTA:VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ja, det är mycket bättre i VC, i GTA3 kunde man köpa hur mycket vapen som helst, fast jag köpte inte ett enda när jag klarade det !! I VC får man ju nästan snåla, iallafall i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 joo, ivc lönar det seig att råna, det gör det inte i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Så Sant minigun... ja rånade den där juvel affären kanske 10 ggr.... för å få lite stålar till nått hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Annars tänkte jag närmare på att råna människor på gatan. I början av spelet kan det löna sej att slå ner ett par personer och ta deras pengar för att få ihop till ett vapen eller en body armor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Annars tänkte jag närmare på att råna människor på gatan. I början av spelet kan det löna sej att slå ner ett par personer och ta deras pengar för att få ihop till ett vapen eller en body armor Bodyarmor kan man ju hitta gratis, varför då köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Bodyarmor kan man ju hitta gratis, varför då köpa? Därför att jag inte är en snål person. I Vice City kan pengarna bara användas till att köpa saker eller att spara dem. Så varför spara dem och gå ut på bakgator och leta gratis-prylar när man kan få dem tryggt, säkert och snabbt mot en nätt och jämn liten summa pengar? Om man inte råkar veta var det finns en förstås ! Men i GTA3 behövs faktiskt pengar för att komma vidare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 man behöver ju pengar för att komma vidare i VC! för att klara 100 måste man köpa hus så man får xtrauppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag tycker man får för lite pengar i VC (om man inte räknar med hunteruppdragen, då kan man bli rik ) gta3 får man lagom med pengar tycker jag PS: Man får 1500 på första uppdraget om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jo man får 1500 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts