XperienZe Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Mmm det är bäst, om man kan arbeta med html osv. Tycker Dreamweaver är fjantigt det är ju för lätt. Men sen finns det ju bättre program om man kodar i PHP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Undrade du vad jag gjort sidan i eller? Svar: Endast anteckningar Och det är en cs sida så du vet. Tyvärr vill vi vara en 2 on 2 clan ett tag, MadeMan men kanske någon gång du har använd bildredigerning program också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Det är EditPlus 2 som gäller för PHP+HTML+CSS+allt annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Mmm det är bäst, om man kan arbeta med html osv. Tycker Dreamweaver är fjantigt det är ju för lätt. Men sen finns det ju bättre program om man kodar i PHP. ocså flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Mmmm jag har använt Photoshop också, men inte flash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) vet nån var man kan hitta såna webdesign till min filearkiv för man kan inte ha bilder i flash. helst fyra knappar eller fem Bild: Redigerad 18 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 vet nån var man kan hitta såna webdesign till min filearkiv för man kan inte ha bilder i flash. helst fyra knappar eller fem Bild: vad menar du? filarkiv i flash? lätt och göra, i alla fall så länge du länkar till filerna, och inteöppnar dom inuti flash... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) jag menar så här vet ni nån bra sida med webdesign för jag ska byta design så jag kan ha bilder PS:och jag vill inte att jag ska länka till bilder de blir fult Redigerad 18 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Vad har det med mitt inlägg att göra, fortsätt kommentera Hemsidan Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Vad har det med mitt inlägg att göra, fortsätt kommentera Hemsidan Tack! förlåt då ,du gjorde du din design i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Snygg sida XperienZe, men det har jag redan sagt på IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 MMm men tack igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 30 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Inga mer kommentarer, håller på med ett "hemligt projekt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts