Mr_link Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 VArje gång jag startar xp står det välj konto men jag har bara ett konto man kan välja imellan hur tar man bort det så det inte kommer upp igen jag har xp pls hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag tror jag har sett nånstans typ i kontrollpanelen i någon flik typ "Starta windows utan inloggningssplash/ruta. Tyvärr kommer jag inte ihåg riktigt var men nånstanns iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 VArje gång jag startar xp står det välj konto men jag har bara ett konto man kan välja imellan hur tar man bort det så det inte kommer upp igen jag har xp pls hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 har du nått fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 Kontrollpanelen --> Användarkonton --> Inloggningsalternativ --> avbocka "Använd välkomstskärmen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Om du menar automatisk inloggning så ladda hem Tweak Ul for WinXP. Alternativet automatisk inloggning finns under "Logon", "Autologon". Jag tror att alternativet finns i Windows utan tweak men jag vet inte var.. edit: jag kan inte posta filen, jag får bara ett 404error då... edit2: 563 kb.... 512 är gränsen.... håhåååjajaaaa Redigerad 23 november, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts