Mister Versetti Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Fan man tjänar bra på detta! kom till level 16 på fire fighter tjänade 75400 eller nåt sånt. fick råd med både tryckeriet och film studion. HUr mycket har ni tjänat som högst? Och tanken i vigilante är ju skit jobbig polisen blir fly förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Har väl allt som allt tjänat ihop 3-4 miljoner på vigilante.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 mitt största pengar inkomst på en uppgift är 150 000$ det är uppgiften när man rånar en bank . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joakimLatt Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 jag fick ungefär 250.000$ när jag gorde hunter uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 ja satt aldeles for lange me huntern, nan bugg dar alla bilar man skulle spranga, spawnade pa samma stalle (flygplatsen) sa ja kom upp te lvl 79 eller natt sannt innan ja trottnade =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mister Versetti Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Hände mig också en stund alla fall utan för ens först spar ställe kom tre idioter tre level eller fyra då. Bara banka skiten ur dom med tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts