GTA_Sonny_GTA Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Är det inge som skulle kuna göra en spikmatta som poliserna har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Är det inge som skulle kuna göra en spikmatta som poliserna har? Va? Vad vill du ha? En RIKTIG spikmatta som poliserna har?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Är det inge som skulle kuna göra en spikmatta som poliserna har? Skulle du kunna förklara bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Är det inge som skulle kuna göra en spikmatta som poliserna har? de finns redan spikmattor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Fast det är bra fula spikmattor =/ kanske skulle kunan göra som en "Matta" med spikar på skulel va roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 jag tror han menar en spikmatta som man lägger ut själv som med vanliga vapen skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 jag menar en matta som poliserna slänger ut på gatan. Så man själv har en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hmm..kanske skúlle vara skoj. Är det möjligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Sonny_GTA Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 vet ej jag frågade om någon kunde göra det men det e ingen som har svarat på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 skulle va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 23 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2004 Finns det inte en mod som gör att man kan spawna fram ett hopp när man trycker på en speciell knapp? Kanske går om man byter ut hoppet mot spikmattan. Fast det kanske blir svårt. Har för mig att man måste ändra i main.scm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 mm... nån frivillig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Ehmm, bara sex månader sedan någon postade i denna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 Vore coolt!!! SÄTT IGÅNG!!! Ska lära mig programmering först till hösten. Om ingen har kommit på hur tills våren gör jag det själv!!! Fast till GTA3 eller GTA:SA, jag har inte VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 27 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2004 (redigerad) hm jag vet att den är gammal men det vorde coolt ändå... nån som kan försöka aif Redigerad 27 maj, 2004 av gtavc_fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts