comfy Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 hur får jag åäö till classic media player jag har subtitles till freddy vs jason och det e inte roligt att kolla på den utan åäö :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 hur får jag åäö till classic media player jag har subtitles till freddy vs jason och det e inte roligt att kolla på den utan åäö :'( åäö... warez? Eller? Annars vet du reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 han kanske har köpt en på semestern, och det var inge text, och sen så kollar han på datorn som är kopplad till TVn och sen så vill han ha subtitles!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 han kanske har köpt en på semestern, och det var inge text, och sen så kollar han på datorn som är kopplad till TVn och sen så vill han ha subtitles!! Varför svarar han inte på min fråga, tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Varför svarar han inte på min fråga, tror du? han kanske inte läst i topicen än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 nix jag hade dator förbud :'( . men nu e jag tebax och det e så som the-copy sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts