Princess Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jah har fastnat på ett ställe, d är när man ska styra RC Helikoptern och släppa bomber på speciella ställe i ett ofärdigbyggt hus och d går ALDRIG!!! antingen så går tiden ut eller så sprängs helikoptern pga att byggarna eller poliserna har sönder den. Jah vill så gärna ha hjälp me d uppdraget...sååå snälla HELP ME!! ///Princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Demolition man är ett av de jobbigaste uppdragen i hela spelet, det finns en del knep som man kan ta till men det bästa är att försöka om och om igen tills man lärt sig styra den svårkontrollerade helikoptern. Några tips: 1. Börja med checkpointen längst ner, då flyger du den kortaste sträckan. 2. Döda vakterna och byggnadsarbetarna genom att flyga in i dem med helikoptern. 3. Den första checkpointen är nere på marken och inte uppe på vinden vilket man lätt kan tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PS2 diggare Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Ja den uppgiten är skit svår! Jag klara den på typ 20försök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Ja den uppgiten är skit svår! Jag klara den på typ 20försök klarade den efter 5 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 klarade den efter 5 gånger... jag klarade den på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 de va ju lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Ganska enkelt Uppdrag... Man kan ju öva med en stor helikopter brukar gå bättre sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Jag klarade med Strategiguidens tips: börja med den längst upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Ganska enkelt Uppdrag... Man kan ju öva med en stor helikopter brukar gå bättre sen man har ju inte stor helikopter då ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 klarade den på tredje försöket!.. ett tips är att först ta reda på exakt vars målen är.. och sen skita i alla byggnadsarbetarna. men inte vakterna, dräp dem, men bara om de börjar skjuta på dig! själv började jag längst upp, men det tar lika lång tid ändå eftersom man flyger samma sträcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Davidos Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 man har ju inte stor helikopter då ju Det är väl samma styrning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det är väl samma styrning? Det är samma styrning men lilla helikoptern är känsligare! jag klara det på förste försöket! Det är ett av de lättaste på hela spelet! börja nere, och åk uppåt skit i alla vakter och sånt, men strimla de om du får chansen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Det finns väll en trainer som stoppar "mission timer" men ni snackar kanske om ps2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts