FerkurZ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) Ja... Här Kan Man väll Snacka om olika konsoler... kommande konsoler osv Själv äger ja bara ett ps2 och ett Sega Redigerad 17 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Undra hur Playstation 3 ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Den där "Phantom" Då! Undrar om den värkligen kommer?! har inte hört något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Det bästa spelet till PS2 är iaf GTA:Vice City utan tvekan! Inget spel är ju så fulländat som Vice City! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 har en xbox(chippat) med dvd å 3 handkontroller + massa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Den där "Phantom" Då! Undrar om den värkligen kommer?! har inte hört något.. den kommer inte, dom har lurat allihopa... läste i senaste numret av gamereactor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Hade ett PS2 tills för 2 månader sen då jag bytte ut det mot ett Gamecube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Själv är jag ett troget Nintendo-fan även fast jag tycker att Gamecube är det sämsta Nintendo har kommit med,fast är en stolt ägare av ett Snes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Har köpt en konsol och de va den sista Sega Megadrive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag har både Gamecube och Playstation 2 Gillar dom båda... Ska nog köpa Zelda (med bonus-skivan) och Mario Kart ska nog också köpa en till handkontroll till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 den kommer inte, dom har lurat allihopa... läste i senaste numret av gamereactor det var förra nummret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) själv äger jag en gc,ps2 och en xbox men funderar att sälja kryss-lådan till en kompis förrestenn den där nya portabla playstation-konsolen som ska sopa mattan med både gameboy och n-gage verkar vara cool! Redigerad 18 november, 2003 av Terminator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 ja såg nån reklam på TV.... där spealde dom RedFaction på gameBoy Advance Så skit dåligt ut men iaf grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 de nya playstationet kommer att heta psx oxh kommer bl.a. att ha: dvd-brännare 100-120 Gb hårdisk. Nätverkskort m.m Såg den officiella presentationen på tv-kanalen Game-Network. Ps. den kommer att kosta ungefär 5000-6000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) de nya playstationet kommer att heta psx oxh kommer bl.a. att ha: dvd-brännare 100-120 Gb hårdisk. Nätverkskort m.m Såg den officiella presentationen på tv-kanalen Game-Network. Ps. den kommer att kosta ungefär 5000-6000 kr. Game-Network är bra. och dem har inte visat nåt så ljug jag tittade hela veckan Redigerad 18 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 va snackar du om? Jag såg den för typ 2 ½ veckasen. Det var presentation i Tokyo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 va snackar du om? Jag såg den för typ 2 ½ veckasen. Det var presentation i Tokyo. ehh,fén förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Vilken kanal är Game network på..? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Yea... Låter ju fett emd dvd-brännare... å allt annat du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Såg den officiella presentationen på tv-kanalen Game-Network. vikken kanal e det.. ? hur får man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts