Zyber Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 FY F*N vad jag läntar till den 10:de december då fyller jag år och jag ska så jävla lätt önska mig NFS:u ,Max Payne 2 och Det nya James Bond everyting or nothing de verkar jävlit fett Men det verkar också över coolt NFS:U e d det e det non som kan berätta för mig hur de e. E känslan e bra osv.... JJag glömde säga jag ska ha dessa 3 spelen till PS2 men e det lika härli känsla på PS2 som på PC Kan säga att om man har alternativet "Motion Blur" så är NFS:U det spel som har bäst fartkänsla enligt mig iaf! Köp (eller önska dig) verkligen NFS:U, det är verkligen skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Kör man mkt fritt i staden eller måste man raca hela tiden?? blir det bucklor å grejor på bilen om man crashar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Kör man mkt fritt i staden eller måste man raca hela tiden?? blir det bucklor å grejor på bilen om man crashar? Att köra fritt är bara en frivillig grej man kan göra, och den är skittråkig. Nej, tyävrr blir det inga bucklor på bilen om man krockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Kan säga att om man har alternativet "Motion Blur" så är NFS:U det spel som har bäst fartkänsla enligt mig iaf! Köp (eller önska dig) verkligen NFS:U, det är verkligen skitkul! motion blur med 1280*1024 med alla effekter på ger en bra känsla (inkl att det flyter ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hail NFSU! Jag har fått en ny favoritlåt; Born Too Slow! Den låten älskar jag...så jag har fåt ett nytt favvo-band..The Crystal Method... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hadde bara tänkt att visa min bil: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/Check_this_out.JPG Snygg eller ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Inte ful iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Vad menas med "Inbytesrabatt" när man ska byta bil? Är det så mycket den kostar eller hur mycket mindre den kostar för att man byter in gamla bilen? Isf, var ser man hur mycket den kostar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Ingen aning...det ser man väl bara i början däre man kan köpa bil...men då har man ju inte Acura..Eclipse eller Celica... Jag undrar också en sak.. Jag har kört lite och så står det när jag vunnit: "You´ve unlocked Peter Pablo Car(eller nåt)" eller "You´ve unlocked Mystical Car" Vet nån vad de är...det är inte Vinyls...å definitivt inte bilar för jag har kollat.. Här e min Acura föressten, är den snygg? Redigerad 30 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Fast jag byter färg ofta... Å sen när det blir Drift så byter man lite snabbt till Eclipse...den "driftar" skitbra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Hadde bara tänkt att visa min bil: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/Check_this_out.JPG Snygg eller ful? Snygg men för små hjul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Tack! Har inte kommit så enormt långt än (54 av 111 race...), men när jag kommer längre blir det större saker på bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 @ Zyber: hur får man Motion Blur? @ Game_X: hur ser man hur många race man ha kört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ingen aning...det ser man väl bara i början däre man kan köpa bil...men då har man ju inte Acura..Eclipse eller Celica... Jag undrar också en sak.. Jag har kört lite och så står det när jag vunnit: "You´ve unlocked Peter Pablo Car(eller nåt)" eller "You´ve unlocked Mystical Car" Vet nån vad de är...det är inte Vinyls...å definitivt inte bilar för jag har kollat.. Här e min Acura föressten, är den snygg? ska du inte göra så att det glänser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 tycker ni att spelt e värt att köpa?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 @ Zyber: hur får man Motion Blur? @ Game_X: hur ser man hur många race man ha kört? Options - Display sen något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 ska du inte göra så att det glänser? han kanske inte har lika bra dator som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 @ bobbo: Gå in i "Undergound Mode" Välj "Race map". Kolla högst upp i högra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad menas med "Inbytesrabatt" när man ska byta bil? Är det så mycket den kostar eller hur mycket mindre den kostar för att man byter in gamla bilen? Isf, var ser man hur mycket den kostar? Det är så mycket pengar du FÅR för att den är värd mindre än din bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts