bobb0 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jga kan inte se vinylen! :'( kan det bero på att ja har *humm*? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Här är min Honda Civic (har förändrats lite sen bilden togs) http://www.geocities.com/martin_m862003/Hondacivic.JPG Ni måste hålla med om att soundtracket är skitgrymt!! Äntligen har de tagit bort alla jävla hårdrockslåtar som dom alltid hade i föregångarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 jga kan inte se vinylen! :'( kan det bero på att ja har *humm*? måste va ditt grafik kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Drift e skitkul ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Här är min Honda Civic (har förändrats lite sen bilden togs) http://www.geocities.com/martin_m862003/Hondacivic.JPG Ni måste hålla med om att soundtracket är skitgrymt!! Äntligen har de tagit bort alla jävla hårdrockslåtar som dom alltid hade i föregångarna!! nähä... bögpop slakt, METAL MAKT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 måste va ditt grafik kort helt säkert? för ja har ju *host* *warez* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Spelade demot; precis som med alla andra NFS tyckte jag att det inte var så där våldsamt kul, som Max Payne 2. Men grafiken var störtskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Jag tycker musiken e ok...men skulle va bättre med lite Metal... Redigerad 29 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 min stats på min golf gti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Någon som vet vart alla save files ligger ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Mina dokument kanske. Eller så ligger dom i NFS mappen kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 På needforspeed.com stod det \Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground. Men jag har ingen Application Data mapp :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 På needforspeed.com stod det \Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground. Men jag har ingen Application Data mapp :S det har du visst, bara att du inte ser den... skriv in adressen i adressfönstret så kommer du åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hail NFSU! Jag har fått en ny favoritlåt; Born Too Slow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Tack KalleR.. Ingen som har en save rätt nära när man får välja en unik vinyl av Samantha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Jag har fått en ny favoritlåt; Born Too Slow! Den är så jädra skön . Är så jädra sugen på att spela det nu. Får vänta typ 2 veckor tills jag får lön så jag kan gå till gå till dom "bra" spel butikerna i stan Har PC versionen en MP3 map eller liknande så man kan lyssna på Eddie Meduza låtar medan man kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Hail NFSU! Jag har fått en ny favoritlåt; Born Too Slow! Ja, den är rätt bra. Det finns även en låt från Blindside, sångaren i den gruppen går i samma församling som jag! En fråga om NFS:U, om man byter in en bil mot en annan, har man kvar alla trimningar och sånt, eller måste man köpa allt på nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Ja, den är rätt bra. Det finns även en låt från Blindside, sångaren i den gruppen går i samma församling som jag! En fråga om NFS:U, om man byter in en bil mot en annan, har man kvar alla trimningar och sånt, eller måste man köpa allt på nytt? du har kvar allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 FY F*N vad jag läntar till den 10:de december då fyller jag år och jag ska så jävla lätt önska mig NFS:u ,Max Payne 2 och Det nya James Bond everyting or nothing de verkar jävlit fett Men det verkar också över coolt NFS:U e d det e det non som kan berätta för mig hur de e. E känslan e bra osv.... JJag glömde säga jag ska ha dessa 3 spelen till PS2 men e det lika härli känsla på PS2 som på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Fått fina grejjer till bilen nu, nya rear bumpers och så har jag alla pro performance Bra spel de här, många speltimmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts