Green_Goblin Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ferkurz du sa ju att de var olagliot varför gör du de då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Nu har jag ett till problem: Jag kör i ca 30 min, sen så häner sig spelet i ca 1 min och jag rör inte spelet ! Efter ca 1 min så går spelet i gång igen och jag kan fortsätta att köra !! Brukar även hända i menyerna .... Sådär är det i exakt alla mina spel.. Förutom Halo & Civilization III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Ferkurz du sa ju att de var olagliot varför gör du de då jaja om det är kul så köper ja det...säger vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Ni kan prova med den är Windows patchen till XP, borde fungera. Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe Se'n trycker ni bara på download till höger. den funkar inte till ME va? Eller är det nått annat som kan få det att funka? Och jag har ATI Rage Mobility 128 AGP 4X (English) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Mer bilder på bilar så jäkla grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 mm mer bil bilder. Ska köpa det i morgon . Om min bror vill vara med och köpa vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Mer bilder på bilar så jäkla grymma du har ju spelet antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Nä...den började med cd2 sen =/....sen låste det sej på 58% jälva skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Nä...den började med cd2 sen =/....sen låste det sej på 58% jälva skit bra de skulle ändå inte funkat PS. hur många MB kostar de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Du kanske har den vinylen underst, ha den först.... Jag har ändrat supran en aning, nya fälgar mkt snyggare vinyler Egen combo! Inga unika längre http://hem.bredband.net/dudlju/supro.jpg ja testa att ta ett annat lager men det funkar ändå inte! :'( snygg bil du har iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 ja undrar bara.. e det många som spelar det här online.. på ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 ja undrar bara.. e det många som spelar det här online.. på ps2 ? det lär det vara, spelet är ju nytt nu också Nån som vet nått om mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag bara undran norra saker: E det non här som har det på PS2 E det lika härlig känsla på PS2?? de me fartkänslan och sont bra grafik och lätt syrt? JAG bara undra för jag ska nog önska mig det när jag fyller år den 10:de december och norra andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag bara undran norra saker: E det non här som har det på PS2 E det lika härlig känsla på PS2?? de me fartkänslan och sont bra grafik och lätt syrt? JAG bara undra för jag ska nog önska mig det när jag fyller år den 10:de december och norra andra spel tja, phoenix_89 har det på PS2, han har tagit kort med digitalkamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Phoenic_89 e de härli känsla på PS2 Och härlig kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag åkte ner till barnens hus och skulle köpa det. Lettade igenom spel hyllan men inget fanns, frågade i kassan också men NEJ . Om man skriver i brochyren att man har det så ska man väll ha det, jävla puckon . Läste i Toys katalogen att det skulle släppas i dag är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Ja det släpptes idag till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Kan man ändra kontrollerna på bilen nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts