bobb0 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 @ Phoenix_89: vet du hur man får vinylen att synas? när ja köper det så ssyns inget! kanske nån annan som vet också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Vad är systemkravet på grafikkortet,är mitt GeForce 3 Ti 500 tillräckligt? Demot funkade fint på min dator. Har GF3 ti 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 26 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Du kanske har den vinylen underst, ha den först.... Jag har ändrat supran en aning, nya fälgar mkt snyggare vinyler Egen combo! Inga unika längre http://hem.bredband.net/dudlju/supro.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 När släpps det eller har det redan släppts? Tänkte i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 tyvärr kommer inte bilderna från demot... Ja tänkte väll det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 När släpps det eller har det redan släppts? Tänkte i Sverige. Ja tror det är släppt nu. Det fanns i affären runt den 20 nov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 när jag ska starta spelet och kommit in i menyerna ser det bara ut såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/nfsu_fel.jpg Vet nån varför? Det är inte så lätt att se vad det står.... Och isåfall, hur ändrar man upplösningen om det är det som är felet? För det är inte så lätt att se vad det står..... F*n så ser det ut på mig me när jag bara ska starta demot Jag har ganska rutten data: grafik kort Riva TNT Pro, 800 mhz 40 gigg 128 mb ram tror jag det va Men kan non va snäll och säga va man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ni kan prova med den är Windows patchen till XP, borde fungera. Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe Se'n trycker ni bara på download till höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Min bil efter några timmar körande.. Lite förändringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 F*n så ser det ut på mig me när jag bara ska starta demot Jag har ganska rutten data: grafik kort Riva TNT Pro, 800 mhz 40 gigg 128 mb ram tror jag det va Men kan non va snäll och säga va man ska göra Det ser fortfarande ut så men tack för den patchen MEN varför ska det se ut så :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 har inte läst allt som står i topicen, men är online lika cp som i demo versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 yes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 vad är det för fel på online? min demo verision funkar då felfritt... har snart hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 ja har oxå snart hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 om 3 timmar och 23 min exakt... säger inte hur jag vet det exakt! muhahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Ni kan prova med den är Windows patchen till XP, borde fungera. Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe Se'n trycker ni bara på download till höger. men jag har ME, då funkar den väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Jag har det om 5 timmar 56 minuter och 23 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) Haha...taskit för er killar 24 minuter för mig Redigerad 26 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Haha...taskit för er killar 24 minuter för mig springer du ner och köper det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 (redigerad) Nej det blir klart då GiZmo... Men nu ska vi inte börja snacka sånt ' BTW Karatemorfar ja diggar oxå golf bilar Redigerad 26 november, 2003 av Ferkurz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts