Karatemorfar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Nej jag vet inte varför det är såå .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Fasen då, nån annan som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 när jag ska starta spelet och kommit in i menyerna ser det bara ut såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/nfsu_fel.jpg Vet nån varför? Det är inte så lätt att se vad det står.... Och isåfall, hur ändrar man upplösningen om det är det som är felet? För det är inte så lätt att se vad det står..... Skumt, det måste vara ett riktigt stort fel... Klarar ditt grafikkort av spelet? Finns det med i listan bland "supported graphics card"? (Brukar finnas en sån till dom flesta spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Har testat spelet en gång på demot hos en polare. Att han hade 5.1 Ljud och Dyra MOMO ratt försämrade ju inte spelkänlslan för fan vilken känsla man fick ,näe får ta o önska mig en sån ratt i julklapp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Min bil efter några timmar körande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 den var ju grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Jag vill åka ner till stan och in handla spelet men har inge pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Skumt, det måste vara ett riktigt stort fel... Klarar ditt grafikkort av spelet? Finns det med i listan bland "supported graphics card"? (Brukar finnas en sån till dom flesta spelet) ok, men jag har nått gammalt Pentium 750mhz bara, så det kanske är därför det är dumt.... :'( Fast några andra spel som har 700mhz i minimum krav... Men jag vill få det att funka, nån annan som vet? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 när jag ska starta spelet och kommit in i menyerna ser det bara ut såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/nfsu_fel.jpg Vet nån varför? Det är inte så lätt att se vad det står.... Och isåfall, hur ändrar man upplösningen om det är det som är felet? För det är inte så lätt att se vad det står..... Det ser ju ut som GTA3 när man spelar det utan XP patch. Finns det ingen patch på typ http://www.needforspeed.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 när jag ska starta spelet och kommit in i menyerna ser det bara ut såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/nfsu_fel.jpg Vet nån varför? Det är inte så lätt att se vad det står.... Och isåfall, hur ändrar man upplösningen om det är det som är felet? För det är inte så lätt att se vad det står..... Uppdaterat alla Drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Uppdaterat alla Drivrutiner? hur gör man det? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 om du har gforce, eller annat, dvs NIVIDA: www.nvidia.com om du har Radeon eller annat, dvs ATi: ww.ati.com om du har inbyggt i moderkortet, dvl att du har grikik-UT i I/O plåten ASUS : usa.asus.com www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag vill åka ner till stan och in handla spelet men har inge pengar Det har väl inte släppts ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 hur gör man det?:"> Annars kan du titta på windows update det kan finns uppdateringar till ditt grafikkort/och dator http://v4.windowsupdate.microsoft.com/sv/default.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag har ett problem ! När jag ska starta ett race och de står på startlinjen så hacker det inte, men när jag gasar iväg så hackar det enormt ! Vad är det som är fel, finns det någon patch ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 Jag har ett problem ! När jag ska starta ett race och de står på startlinjen så hacker det inte, men när jag gasar iväg så hackar det enormt ! Vad är det som är fel, finns det någon patch ? Har du ändrat inställningar för spelet? typ så bilarna reflekterar mindre och så? Annars kan du testa att ta bort det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 vad ska jag köpa ssx3 nfs:u true crime streets of la gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 om du har gforce, eller annat, dvs NIVIDA: www.nvidia.com om du har Radeon eller annat, dvs ATi: ww.ati.com om du har inbyggt i moderkortet, dvl att du har grikik-UT i I/O plåten ASUS : usa.asus.com www.google.com ok, men var kan man se vilket grafikkort man har? Jag har Me... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 24 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2003 ok, men var kan man se vilket grafikkort man har? Jag har Me...:"> Vet inte om detta funkar i ME men gå till KÖR och skriv dxdiag sen tryck på bildskärm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Nu har jag ett till problem: Jag kör i ca 30 min, sen så häner sig spelet i ca 1 min och jag rör inte spelet ! Efter ca 1 min så går spelet i gång igen och jag kan fortsätta att köra !! Brukar även hända i menyerna .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts