the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du ändrar i bios Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du ändrar i bios hurdå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du trycker på delete då datorn starta, men ittufall du har en shitpaq(compaq) eller hell (dell) så kan det vara F10 eller F2 alltså, då du har tryck på powerknappen så ska du trycka på den många gånger till det kommer utt något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 du trycker på delete då datorn starta, men ittufall du har en shitpaq(compaq) eller hell (dell) så kan det vara F10 eller F2 alltså, då du har tryck på powerknappen så ska du trycka på den många gånger till det kommer utt något nytt okej, kanske ska testa, men är det nått som kan gå fel, alltså så att datorn slutar funka eller nått? btw, jag har en dell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jaa... BIOS är ju själva huvud grejen, utan den så funkar ignet, så, om det bli fel där så kan det bli über spunk, men det går att återställa (det är dock olika på olika modeller). Men jag tror att dell har gort ett eget BIOS så det går inte att överklocka genom bios där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) Nu har jag NFS:U ! Har kört det hos en polare men nu har jag det ! Det här är nog en av de bästa bil spelen som gjorts ! Denna fartkänsla är obeskrivlig ! Jag ger det @@@@@ av @@@@@ (Ursäkta mig Arman för härmningen ! ( ) Redigerad 23 november, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 får väll fråga igen då . Är det värt att köpa till PS2? eller PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 får väll fråga igen då . Är det värt att köpa till PS2? eller PC? självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Helt klart ! Ska berätta lite kort vad det handlar om ! Du börjar med att ha lånat en bil av en kompis, så får du ta och vinna 1:sta racet ... Då unlockar du en Wolksvagen Golf som du kör med ! Ju mer race du vinner ju mer pengar får du, men du kan även vinna däck, bilar, färger bla bla ! Så du måste alltså klara dig uppåt och få nya billar som du även kan trimma ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kan man blända andra bilister med helljuset som i Midnight Club2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 jag unlockade ingen golf jag fick 10.000 att köpa en bil för, köpte en mazta miata mx5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 får man måla bilen själv eller finns det förvalda färger?? har NFS underground släppts till pc än??(hela) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 23 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 KalleR hur ändrade du färg på dekalen? Den röda på din supra. Mina är vita... vet inte hur man ändrar färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 (redigerad) efter du valt dekalen (vinylen) du vil ha, och instalerat den så står det color ganska otydligt under menyn där uppe Redigerad 23 november, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 om man trimmar den, visst är det ingen knapp som heter timma så trimmas den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Tror man måste köpa delar för att trimma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 men HUR trimmar man den? andrar man intag och uttag själv, eller klickar man på en knapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 när jag ska starta spelet och kommit in i menyerna ser det bara ut såhär: http://upl.mine.nu/uplfolders/upload2/nfsu_fel.jpg Vet nån varför? Det är inte så lätt att se vad det står.... Och isåfall, hur ändrar man upplösningen om det är det som är felet? För det är inte så lätt att se vad det står..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Kanske låter lite skumt men är det någon som är med och startar en NFS:U sida ?! PS. Finns det någon NFS:U där man kan ladda ner bilar !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 Nån som kan svara på min fråga? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts