Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Det är så himla lätt, det är de som e felet med spelet , annars så är det ju ganska coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 LOL...Du ska inte vara så kaxig. Inte för att jag bryr mig när nån småunge kallar mig idiot men, iaf. Lär dig reglerna, följ reglerna och sist men inte minst VÄX UPP! Okej slut på OT! OK, tack för upplysningen! arschloch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 jag tycker att NFS: underground är bästa NFS som gjorts, men jag tycker att det ska vara mer driver stil på det. altså¨att man kan köra typ som "free ride" i staden med sin egna bil. det skulle vara roligt och coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 jag tycker att NFS: underground är bästa NFS som gjorts, men jag tycker att det ska vara mer driver stil på det. altså¨att man kan köra typ som "free ride" i staden med sin egna bil. det skulle vara roligt och coolt kommer i tvåan ju! De har dom lovat iaf.. får väl hoppas dom håller va dom lovar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 kommer i tvåan ju! De har dom lovat iaf.. får väl hoppas dom håller va dom lovar.. huh? har jag ej hört . fast jag håller inte reda på de spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 huh? har jag ej hört . fast jag håller inte reda på de spelen jupp det kommer en tvåa såg att någon skrev att det var synd att det inte fanns snutar, jag tycker sådär. kan vara kul i bland men jag tycker det är kul så som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2004 En snubil hade ändå inte haft en chans mot bilarna man har där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 Hoppas att det blir lite mer avancerat när man ska trimma och sånt.. Blev besviken när jag upptäckte att man köpte paket och installerade när man skulle trimma. Jag vill att man ska kunna köpa delar var för sej och installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts