Game_X Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 hehe.. tyckte mitt (att jag vann med -0.01s) var coolare.. Det har jag också gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Det har jag också gjort! nej nej.. inte så jag menade! menar såhär! 1'an (jag) kom in på 28.96 2'an kom in på 28.95... 1 hundradel före.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 nej nej.. inte så jag menade! menar såhär! 1'an (jag) kom in på 28.96 2'an kom in på 28.95... 1 hundradel före.. Hur kan du vinna när 2:an var snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 hehe.. ett perfekt hopp.. vet ni om det finns några bra ställen att hoppa på? RIKTIGT nice!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 (redigerad) Hur kan du vinna när 2:an var snabbare? jag flög över mål på sidan.. kan det vara så som på bilden nere? () att den ''grejen'' som bestämer vilken plats man är på och den ''grejen'' som mäter vilken tid man har sitter på 2 olika ställen? Redigerad 27 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 nej nej.. inte så jag menade! menar såhär! 1'an (jag) kom in på 28.96 2'an kom in på 28.95... 1 hundradel före.. Jaha... Nu förstår jag vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 Mycket möjligt att det kan vara så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 (redigerad) sparningarna kan man skita i för jag har gjort en rättså bra ändå bilden blev LITE(ironi) sämre när jag bytade format http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/skyline.GIF EDIT: ALEX GLÖMDE ATT LOGGA UT IGEN OCH DUM SOM JAG ÄR POSTADE JAG :'( Redigerad 27 mars, 2004 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 sparningarna kan man skita i för jag har gjort en rättså bra ändå bilden blev LITE(ironi) sämre när jag bytade format http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/skyline.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2004 sparningarna kan man skita i för jag har gjort en rättså bra ändå bilden blev LITE(ironi) sämre när jag bytade format När du "bytade", bytte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Åååååh, vad härligt att spela nu! Jag kopplade in min Force-feedback 2 ratt, och vilken känsla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 När du "bytade", bytte? äh skit i det pallar inte skriva rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2004 Här är jag och min grannes bilar vi gjort på ps2. Enjoy! Alla bilder är © 2004 Mattias Mikkola, All rättigheter är reserveradel Golf Gti Skapare: Calle Bild 1 Bild 2 Bild 3 Mazda RX7 Skapare: Mikolan & Calle Bild 1 Bild 2 Bild 3 Nissan Sentra Skapare: Calle Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Nissan Sentra Gold Edition Skapare: Calle Bild 1 Bild 2 Bild 3 Bild 4 Nissan Skyline Skapare: Calle Bild 1 Mitsubishi Lancer Skapare: Calle Bild 1 Bild 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 31 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2004 en fråga: vars ligger alla savegames?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 I datorn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2004 (redigerad) en fråga: vars ligger alla savegames?? C:/Documents and Settings/All Users/Application Data/ I XP alltså. Redigerad 1 april, 2004 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Dax att blåsa liv i denna topic eftersom den där nystartade blev låst Byggde en ny Eclipse igår. tröttna på den gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 april, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2004 Dax att blåsa liv i denna topic eftersom den där nystartade blev låst Byggde en ny Eclipse igår. tröttna på den gamla juste mi fina topic jaja lägger in min bil som snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2004 kan någon skriva upp alla artister och låttitlarna som är i NFS U?? Våre schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 2 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2004 kan någon skriva upp alla artister och låttitlarna som är i NFS U?? Våre schysst! va får jag om jag skriver upp dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts