Pico Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 1. Ladda upp bilderna istället. 2. Förminska dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 Spelar oxå nfsu, vinner varenda lopp me min Peugot 206.. snart klarat spelet PEUGOT 206 OWNZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 min coola golf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 Min Honda civic: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Fram.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2004 min coola golf Tillåt mig men, Vilken enormt snygg bil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 7 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2004 Tillåt mig men, Vilken enormt snygg bil!! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2004 Och jag som tänkte lägga upp min golf! Ps. Jag började med den idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2004 En härlig liten screen på min goa' S2000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2004 (redigerad) En härlig liten screen på min goa' S2000... Fa-an vad fort det går! Har också NOS installerat, fast jag har bara Level 1 på den... (inte klarat så mycket uppdrag(eller banor, vad du vill kalla det...)) Redigerad 20 mars, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Fa-an vad fort det går! Har också NOS installerat, fast jag har bara Level 1 på den... (inte klarat så mycket uppdrag(eller banor, vad du vill kalla det...)) 180 är väl inte så fort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 det är ju bara effekt som visas när man släpper lös lustgasen ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Köpte de idag, har bara klarat 10 race. Snart får ni se screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Need For Speed Undeground är inte värd pengarna, gillar inte spel där man bara åker bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Need For Speed Undeground är inte värd pengarna, gillar inte spel där man bara åker bil det beror ju på om man gillar det eller inte, jag tycker iaf att det vekligen är värt pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 Need For Speed Undeground är inte värd pengarna, gillar inte spel där man bara åker bil Exakt, det blir för enformigt. Det är kul dom första dagarna, men inte efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Iddiam Skrivet 21 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2004 jag hade två bilar en skitdålig och en asbra som hade klarat spelet med fast sen var jag tvungen att byta data också la jag in hela nfs:u mappen i C:/spel fast båda bilarna var BORTA kan någon kanske hjälpa?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 jag hade två bilar en skitdålig och en asbra som hade klarat spelet med fast sen var jag tvungen att byta data också la jag in hela nfs:u mappen i C:/spel fast båda bilarna var BORTA kan någon kanske hjälpa?? :'( du måste kopiera sparningarna också. jag har för mig att de ligger under mina dokument... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 (redigerad) hehe... har hittat en ny favvo syssla.. hoppa! här e film.. kul att göra stunts.. >>HÄR!<< (ca 3mb) Redigerad 22 mars, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Jag är på 60 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 22 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2004 Och Jojje tyckte 180kmh var snabbt Vad säger han då om min lilla gulliga Supra?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts