Gurgel Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 den ser utt så här De får man väll efter man har klarat några lopp väll? för den har man inte ibörjen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 JAg har metallic...och Pearlescent...men hur gör man...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 De får man väll efter man har klarat några lopp väll? för den har man inte ibörjen eller? jag fick det när jag klarade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Okej...har bara några lopp kvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har kommit på hur man ändrar språk på NFS:U!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag har kommit på hur man ändrar språk på NFS:U!! Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Jag visste hur man ändrade språk första gången jag spelade Man får välja språk innan man kommer till menyerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Hur gör man? Gå in i nfsu mappen. Sen går du in i language. Gör backup på alla som heter nått med swedish och english. Sen byter du namn på alla swedish till english så kommer ditt nfsu att vara svenskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 4 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2004 Gå in i nfsu mappen. Sen går du in i language. Gör backup på alla som heter nått med swedish och english. Sen byter du namn på alla swedish till english så kommer ditt nfsu att vara svenskt.. Bra att du sa det, Jag hadde redan listat ut det, men det var så dåligt översatt så jag tyckte det kunde få vara hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2004 Bra att du sa det, Jag hadde redan listat ut det, men det var så dåligt översatt så jag tyckte det kunde få vara hemligt. Det har du rätt i.. Allt är riktigt kasst översatt.. Men det är kult att spela "svenska" spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2004 Här är då programmet för att lägga in egen musik i spelet, gör om mp3 till asf med programmet som är med sen är det bara att tmportera. (OBS! Det står fortfarande att det är samma låt i spelet, det går tyvärr inte att fixa :S)music_importer.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gnage1 Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 LOL de finns fler sätt att köra en vad du skriver . DRIFT tillexempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2004 Här är då programmet för att lägga in egen musik i spelet, gör om mp3 till asf med programmet som är med sen är det bara att tmportera. (OBS! Det står fortfarande att det är samma låt i spelet, det går tyvärr inte att fixa :S) Tackar så hjärtligt för den! Precis vad jag behövde till NFS:U... så äkta grymt att köra till Fuel av Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 Tackar så hjärtligt för den! Precis vad jag behövde till NFS:U... så äkta grymt att köra till Fuel av Metallica. Fuel, måste jag också lägga in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 hur gör man för att man ska kunna köra online jag trycker på "play online" då kommer det fram nån text som det står att jag ska ladda ner patchen på eagames.com när jag laddar ner står det samma sak hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 Har du en ***** versin av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AZI PAZI Skrivet 21 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2004 (redigerad) så är det för mig med och jag har köpt det men jag har hittat en patch som man kan ladda hem och insttalera men den har inte funkat för mig... Redigerad 21 februari, 2004 av AZI PAZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 nu kan jag köra online jag hittade v1.3.0 på en tysk sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 22 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2004 vilken cool huv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 23 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2004 har ni set den här innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts