dempaboy Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 kan tala om for er alla att de inte kommer komma nagra mods. laste pa EA's sida att PC versionen maste va exakt lika dan som PS2 versionen for att dom ska kunna spela tillsammans online. sa rakna inte me nagra mods te NFSU. det är bara att göra backup på hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2003 Ny bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 31 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2003 när får man nissan skyline ? jag är på lopp 63..och var går man in för att trimma sin bil? för de går väl?!?!? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[ANTHRAX] Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 när får man nissan skyline ? jag är på lopp 63..och var går man in för att trimma sin bil? för de går väl?!?!? (:!!! den får man i slutet på spelet! och man trimmar inte bilar så man köper nya delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 Nån som vill ge några tips till mitt egna soundtrack för nfsu, för jag tycker soundtracket suger i spelet. Har bara kommit på dessa än så länge: Fuel-Metallica Mona Lisa Overdrive-Juno Reactor Danger Zone-Kenny Loggins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 en supra i NFSU och miljön ser ut som gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2004 grinden där är en jävligt bra genväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 en supra i NFSU och miljön ser ut som gta3 i vilket lopp får man supran?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Har allt på högsta i grafiken och det laggar inte ett dugg... Fyfan va skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 min stats på min golf gti titta på min golf's stats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 grinden där är en jävligt bra genväg!!! w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 Är det någon som vet hur man får bilarna att ha en flerfärgig lack? som denna.. http://www.pagenstecher.de/uploads/1376.1609.JPG ja när du ska måla bilen ska du trycka på en höger pil uppe in vänstra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 när får man nissan skyline ? jag är på lopp 63..och var går man in för att trimma sin bil? för de går väl?!?!? man får skyline på race 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 i vilket lopp får man supran?? vid race 60-65 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 2 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2004 När får man metallic-lack? Hur får man färg på sina Vinyls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riiille Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Asså inte för att va elak men era biilar e väldigt seega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 ja när du ska måla bilen ska du trycka på en höger pil uppe in vänstra hörnet Vilken högerpil? Var finns den..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 När du är inne och ska välja bas färg så tryck på R2 en gång och då kommer du till metallick lack och om du trycker på R2 igen så kommer du till dom där cameljontfärgerna. Så gör man på PS2 På data vet jag inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
2fast4you Skrivet 3 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2004 Vilken högerpil? Var finns den..? den ser utt så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts