fr34k Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 original? njaa... kanske! men jag har fixat det.. var tvungen att ta bort hela spelet och installera om de.. snyft, mina savegames försvann.. fick börja om från början! jaja.. men nu kör jag en svart miata,.. lägger upp screen i forumtävlings topicen snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jag fick spelet till jul..... men nu är jag på uppdrag 9 så när jag ska köra så står det 'your car's performance does not match that of your opponents in this race. you must return to the costomize ride menu and purchase all available performance upgrades befor advance' hjälp va ska jag göra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 jag fick spelet till jul..... men nu är jag på uppdrag 9 så när jag ska köra så står det 'your car's performance does not match that of your opponents in this race. you must return to the costomize ride menu and purchase all available performance upgrades befor advance' hjälp va ska jag göra ?? Din bils prestanda är inte tillräckligt bra gentemot motståndarnas i detta race. Du måste återvänga till "Customize ride" menyn och köpa alla tillgängliga prestandauppgraderingar innan du kommer vidare/avancerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 TACK vr98olli !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Hur får man menyera till svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Hur får man menyera till svenska? Tror nog du får köpa en nordisk eller svensk version...! Eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Tror nog du får köpa en nordisk eller svensk version...! Eller...? stämmer bra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Finns det nån Mitsubishi Lancer Evolution på NFSU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Finns det nån Mitsubishi Lancer Evolution på NFSU? Ja, en VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT3 Master Skrivet 27 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2003 Är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 lalalaala klara underground läget idag ... bytte det oxo till XIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Min bil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 Ska jag skaffa NFS: Underground till PS2 eller PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2003 (redigerad) Ska jag skaffa NFS: Underground till PS2 eller PC? pc för det kommer nog en massa mods till det snart Redigerad 28 december, 2003 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT3 Master Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vet någon vart man kan köpa det billigt till ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vet nån var det finns mods till spelet? Fick det till jul och har klarat till tävling 83 (har inte fastnat). Ibland är ju AI:n bara för bra, på en bana när det är en högersväng precis i början kör alla 3 motståndarna in i varandra rakt in i väggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Vet nån var det finns mods till spelet? Fick det till jul och har klarat till tävling 83 (har inte fastnat). Ibland är ju AI:n bara för bra, på en bana när det är en högersväng precis i början kör alla 3 motståndarna in i varandra rakt in i väggen lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag vet inte om min dator är konstig, eller spelet. Men iblandf tycker jag att det är lättare att vinna på HARD än på MEDIUM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 kan tala om for er alla att de inte kommer komma nagra mods. laste pa EA's sida att PC versionen maste va exakt lika dan som PS2 versionen for att dom ska kunna spela tillsammans online. sa rakna inte me nagra mods te NFSU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2003 Jag vet inte om min dator är konstig, eller spelet. Men iblandf tycker jag att det är lättare att vinna på HARD än på MEDIUM... Samma här. Konstigt. Kommer med bild på min fina RSX, har tyvärr inte internet på speldatorn, så den kommer imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts