Tigern Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Är NFS UG värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2003 när jag ska spela två på mitt ps2.. då kan man inte spela med x:et alltså krysset på kontrollen... på andra kontrollen.. men i menyerna kan man använda x:et... har testat byta kontroll samma sak.. tittat på kontrollerna.. assskumt.. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2003 när jag ska spela två på mitt ps2.. då kan man inte spela med x:et alltså krysset på kontrollen... på andra kontrollen.. men i menyerna kan man använda x:et... har testat byta kontroll samma sak.. tittat på kontrollerna.. assskumt.. nån som vet? Så är det hos en polare också! Asskumt... men det går att gasa med den högra spaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2003 http://theunderground.starbase.se/showroom/Civic4%20copy.jpgvafan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 http://theunderground.starbase.se/showroom/Civic4%20copy.jpgvafan?? Vad är det med den bilden? (Det syns att den andra bilen är inklippt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 hehe.. busted! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 det är ju visst inklippt, ser man lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 http://theunderground.starbase.se/showroom/Civic4%20copy.jpgvafan?? Fan vad usel du är kloak råttan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 DOH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 DOH! haha du har klippt av ljusstrålen från ena lyktan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 JA! Nu är det köpt! Dt är ju för fan svinball!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Hur sjutton kör man Drag Race? Jag får Blown Engine hela tiden... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Hur sjutton kör man Drag Race? Jag får Blown Engine hela tiden... :'( :'( växla kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 nån som vet vad det är för fel på mitt NFS U? när jag kör igång det så frågar den efter disk 2 fastän jag har inne disk 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2003 nån som vet vad det är för fel på mitt NFS U? när jag kör igång det så frågar den efter disk 2 fastän jag har inne disk 2.. original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 En sak ja ba undrar kan man inte typ byta låtarna?? Skulle vara mkt skönare o köra då . MEn de e iaf skit coolt. Fick de i julklapp + en ratt. Så har kört lite idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 En sak ja ba undrar kan man inte typ byta låtarna?? Skulle vara mkt skönare o köra då . MEn de e iaf skit coolt. Fick de i julklapp + en ratt. Så har kört lite idag Nej, jag tror inte att man kan byta låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 k synd. men min andra fråga nu. Jag vann undreground nyss o då får man typ köpa en ny bil. Allå dom suger ju jämfört me den ja hade innan. Då måste jag köpa?? För de gick ej o klicka bak :'( . Så ja va tvungen o köpa en bil o sen så kunde jag ju bara använda den i undreground läga :'( . Måste man köpa en ny bil då eller?? vilken rekomenderar ni då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 26 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2003 Tror det ligger på 700mhz Pentium II EDIT: Minimum alltså, rekommenderade ligger på 1ghz tror jag Jag spelar på mi P3:a @ 500mhz och det flyter fin fint på medel-hög grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts