Jump to content

Skaffat Need For Speed Undeground!

Phoenix_89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 487
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur vet du att dom fuskar och inte är så bra? ^_^

Första gången jag upptäckte det körde jag i ett circuit game med 4 spelare och på sista varvet låg jag och en annan i täten och de andra var ca 15-20 sekunder efter, plötsligt frontalkrockar han med en kant och får tvärstopp och jag ser hur tidsskillnaden ökar tills jag leder med 15-16 sekunder. Då är det ca 500 meter kvar till målet, raksträcka, och jag har all nitro kvar så jag trycker plattan i mattan och håller inne nitroknappen men vad händer? Han som precis krockade kör om mig i sjukt hög fart och vinner!!! Det kan omöjligt bero på min bil eftersom jag hade max på alla performance upgrades.

Några dagar senare var jag hemma hos en polare och jag blev rätt förbannad när han visade en trainer som gjorde att man kunde köra i 800 km/h och accelerera på nolltid.

Edit: Man tycker ju att EA som är så stort och har funnits så länge borde göra lite bättre skydd mot sånt här... :)

Redigerad av Lance Vance Dance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver lite hjälp !

Joo, morsan formaterade C:\ så alla mina savedgames försvann så jag undrar om någon är på uppdragen runt 45-60 och kunde skicka !

Ps, vart ligger savedgamsen ?

Ligger på uppdrag 86, så tyvärr. (Lägg märke till att jag inte sa att uppdrag 86 var svårt)

Men savegame-filerna ligger i (på XP) C:\Documents and Settings\All users\Application Data\NFS Underground

Länk till kommentar
Dela på andra sidor