epix Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Aaaah! Behöver hjälp! på 5:e banan ska man göra nån typ av drag race då motorn inte får överhettas. Jag fattar ingenting av den, hjälp mig! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Aaaah! Behöver hjälp! på 5:e banan ska man göra nån typ av drag race då motorn inte får överhettas. Jag fattar ingenting av den, hjälp mig! :'( Växla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 MEN HUR I #%()#¤(=? VÄXLAR MAN??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 MEN HUR I #%()#¤(=? VÄXLAR MAN??? Ställ in det i controls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 MEN HUR I #%()#¤(=? VÄXLAR MAN??? haha, brukar vara A - Upp Z - Ner Eller så ställer du in automatic Kör själv med manuel, skönast ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Ok, fick det att funka nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 haha, brukar vara A - Upp Z - Ner Eller så ställer du in automatic Kör själv med manuel, skönast ! trodde inte man kunde kora automat i drag... kan man verkligen de? inte for att ja tanker testa, manuell i drag aeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 yaaaaaay =) fick precis spelet =)) dags att lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2003 tror jag ska tjacka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 gor de, du kommer inte bli besviken =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 En irriterande sak är att så många fuskar när man kör online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2003 En irriterande sak är att så många fuskar när man kör online... Hur vet du att dom fuskar och inte är så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 (redigerad) Hur vet du att dom fuskar och inte är så bra? Första gången jag upptäckte det körde jag i ett circuit game med 4 spelare och på sista varvet låg jag och en annan i täten och de andra var ca 15-20 sekunder efter, plötsligt frontalkrockar han med en kant och får tvärstopp och jag ser hur tidsskillnaden ökar tills jag leder med 15-16 sekunder. Då är det ca 500 meter kvar till målet, raksträcka, och jag har all nitro kvar så jag trycker plattan i mattan och håller inne nitroknappen men vad händer? Han som precis krockade kör om mig i sjukt hög fart och vinner!!! Det kan omöjligt bero på min bil eftersom jag hade max på alla performance upgrades. Några dagar senare var jag hemma hos en polare och jag blev rätt förbannad när han visade en trainer som gjorde att man kunde köra i 800 km/h och accelerera på nolltid. Edit: Man tycker ju att EA som är så stort och har funnits så länge borde göra lite bättre skydd mot sånt här... Redigerad 15 december, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Men liksom om man gör skydd mot fusk kan ju itne moddarna få lika stor möjlig het att göra om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 Men liksom om man gör skydd mot fusk kan ju itne moddarna få lika stor möjlig het att göra om spelet Jo men dom kunde göra skydd bara på rankade spel och låta folk som har moddar köra på unranked Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2003 jaja..men då komemr det nog ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 16 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2003 har last att de ska va "omojligt" (eller valdigt svart) att modda NFSU, eftersom de maste va likadant som PS2 versionen for att man ska kunna kora online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Jag behöver lite hjälp ! Joo, morsan formaterade C:\ så alla mina savedgames försvann så jag undrar om någon är på uppdragen runt 45-60 och kunde skicka ! Ps, vart ligger savedgamsen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Jag behöver lite hjälp ! Joo, morsan formaterade C:\ så alla mina savedgames försvann så jag undrar om någon är på uppdragen runt 45-60 och kunde skicka ! Ps, vart ligger savedgamsen ? Ligger på uppdrag 86, så tyvärr. (Lägg märke till att jag inte sa att uppdrag 86 var svårt) Men savegame-filerna ligger i (på XP) C:\Documents and Settings\All users\Application Data\NFS Underground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2003 Kör typ Easy recovery, hittar filer från formatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts