nicht 1337 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ja.. en kameleontfärg... i en kameleontfärg så finns det små små kristaller som gör så att bilen ändrar färg beroende på vilken vinkel man ser den ifrån... det finns en massa olika färgblandningar av "kameleont-typen" ex. blå-lila, grön-gul, svart-guld. I spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 vet ej... tydligen så finns det.. har inte kollat som ja sa förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 vet ej... tydligen så finns det.. har inte kollat som ja sa förut Ok, är väldigt nyfiken på hur man gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Jag beställde spelet idag!!!!!! Ville bara veta om det är någon som har det på Ps2 och som kan köra online? Ps.NFS ska man ha på PS2....HATAR PC!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Ok, är väldigt nyfiken på hur man gör.. Har du låst upp Nivå 3 av lackering då? Tror man måste göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Har du låst upp Nivå 3 av lackering då? Tror man måste göra det Japp det har jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 ni som har de till bade PS2 och PC, vilken e er favorit? funderar pa att kopa de te PC, for ja e sa javla sugen pa de efter att ha spelat demot 5000 ganger =) men ska man skaffa de te PS2 nar man kommer hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Vad tycker ni om min Toyota Supra? Jag är själv rätt nöjd med den. var ahr du hittat det på svenska? en patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 (redigerad) var ahr du hittat det på svenska? en patch? Spelet blir på svenska när man köper det. Redigerad 9 december, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 BUSTED!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson Skrivet 9 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2003 Japp det har jag.. Du ska ändra där det står gloss paint, tryck på pilarna så ändras det till metallic och pärlemorsfärg. Sen har jag en fråga gällande de unika delar man kan få. Finns det nåt sätt att få alla delar när man klarat spelet för man får ju bara de man själv valt under spelet. Man kan ju köra underground så många gånger att man väljer alla de olika sakerna men det orkar jag inte. En trainer eller fusk, kvittar vad, bara jag får alla delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Du ska ändra där det står gloss paint, tryck på pilarna så ändras det till metallic och pärlemorsfärg. Sen har jag en fråga gällande de unika delar man kan få. Finns det nåt sätt att få alla delar när man klarat spelet för man får ju bara de man själv valt under spelet. Man kan ju köra underground så många gånger att man väljer alla de olika sakerna men det orkar jag inte. En trainer eller fusk, kvittar vad, bara jag får alla delar. fusk: allmylvloneparts - Unlock all level 1 performance parts allmylvl2parts - Unlock all level 2 performance parts seemylvl2parts - Unlock all level 2 visual parts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 fusk: allmylvloneparts - Unlock all level 1 performance parts allmylvl2parts - Unlock all level 2 performance parts seemylvl2parts - Unlock all level 2 visual parts Och alla treor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 logik min vän.. logik.. allmylvl3parts osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 kolla gamefaqs.com =) dar star alla koder. annars e de bara a googla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 logik min vän.. logik.. allmylvl3parts osv om man vill ha alla samantas å deras grejer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Jag får nog det imorron och tony hawk underground på PS2 för jag fyller år Men bara en fråga e NFS:U på svenska på PS2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 10 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2003 Men bara en fråga e NFS:U på svenska på PS2 versionen Japp, du får välja språk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 Jag har fastant på det 86 racet... asså ja har itne kört need for speed påå¨flera dagar.. kör som en kratta.. asså ja lackar så jävla hårt.. de Jevla BIL H0r Fi**a%#"()#¤=¤ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 11 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2003 (redigerad) heh... ja langtar inte te 86e =P har last om NFSU pa olika forums, och de e bara 86e som folk fastnar pa, och fastnar rejalt! vissa loste de genom att ladda ner en trainer, tror den ger infinite me NOS, sa om du e desperat, testa den. kommer inte ihag va trainern heter, men sok efter de pa google =) EDIT: laste just att motstandarna anvander sej mest av topfarten, men om du sanker topfarten pa din egen bil, genom att ta bort delar, sa kommer motstandarens topfart minska och da kommer din handlig utklassa deras forsok till att anvanda topfarten =) kolla gamefaqs.com if it didn't make any sense =) Redigerad 11 december, 2003 av DYos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts