Jump to content

Skaffat Need For Speed Undeground!

Phoenix_89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 487
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Japp det har jag..

Du ska ändra där det står gloss paint, tryck på pilarna så ändras det till metallic och pärlemorsfärg.

Sen har jag en fråga gällande de unika delar man kan få. Finns det nåt sätt att få alla delar när man klarat spelet för man får ju bara de man själv valt under spelet. Man kan ju köra underground så många gånger att man väljer alla de olika sakerna men det orkar jag inte. En trainer eller fusk, kvittar vad, bara jag får alla delar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ändra där det står gloss paint, tryck på pilarna så ändras det till metallic och pärlemorsfärg.

Sen har jag en fråga gällande de unika delar man kan få. Finns det nåt sätt att få alla delar när man klarat spelet för man får ju bara de man själv valt under spelet. Man kan ju köra underground så många gånger att man väljer alla de olika sakerna men det orkar jag inte. En trainer eller fusk, kvittar vad, bara jag får alla delar.

fusk:

allmylvloneparts - Unlock all level 1 performance parts

allmylvl2parts - Unlock all level 2 performance parts

seemylvl2parts - Unlock all level 2 visual parts

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

heh... ja langtar inte te 86e =P har last om NFSU pa olika forums, och de e bara 86e som folk fastnar pa, och fastnar rejalt! vissa loste de genom att ladda ner en trainer, tror den ger infinite me NOS, sa om du e desperat, testa den. kommer inte ihag va trainern heter, men sok efter de pa google =)

EDIT: laste just att motstandarna anvander sej mest av topfarten, men om du sanker topfarten pa din egen bil, genom att ta bort delar, sa kommer motstandarens topfart minska och da kommer din handlig utklassa deras forsok till att anvanda topfarten =) kolla gamefaqs.com if it didn't make any sense =)

Redigerad av DYos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor