Marquis Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Du har alldeles för stor sig. jupp, ganska mycket för stor, byt alltså tedfallkv Redigerad 2 december, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jaha då sitter man och väntar på ett telefon samtal som min kompis ska ringa så jag kan åka ner till staden och köpa det . Sen spela spela och åter spela. Hoppas det inte e slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) jupp, ganska mycket för stor, byt alltså tedfallkv Ää sluta klaga.. är det bättre nu eller? EDIT: Underground är det bästa bil spelet i Need for speed serien Redigerad 2 december, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Ää sluta klaga.. är det bättre nu eller? jupp, fast det är precis nästan, för max är 500x200, och din är 495x200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Nu har jag det . Det är lungt det bästa bil spelet jag har kört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Nu har jag det . Det är lungt det bästa bil spelet jag har kört håller med till 110% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 håller med till 110% Jag håller med till 500% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Jag ska önska mig dessa spelen på PS2: * Need For Speed: Underground * James Bond Everything Or Nothing * Max Payne 2 Men jag längtar till jag ska få spela NFS:U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 jag vill ha det!!!!!! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 JAG ME SOM FANNN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 WARNING Need for Speed Underground rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Lite bilder på min Golf GT dålig kvalite för jag har tagit dom med Webcam. Bild1: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/NFSU/U_1.jpg Bild2: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/NFSU/U_2.jpg :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Är Golfen den första bilen man får??? Finns det non handling e detta spelet? FY FAN JAG KOMMER SITTA HELA DAN OCH NATTEN NÄR JAG HAR FOTT DET LÄNGTAR SOM FAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Nopp, du får välja melan ca 5 bilar i början. Handlingen är att man ska bli en stor street race kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2003 Nopp, du får välja melan ca 5 bilar i början. Handlingen är att man ska bli en stor street race kung Jag fick iaf köra ett race ibörjan och sen när jag hade vunnit fick jag köpa en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 (redigerad) Jag fick iaf köra ett race ibörjan och sen när jag hade vunnit fick jag köpa en bil Jag valde en Honda Civic EDIT: Fast nu har jag då Nissan Skyline Redigerad 5 december, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Jag fick iaf köra ett race ibörjan och sen när jag hade vunnit fick jag köpa en bil å gömde säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 va tycks om denna lilla bilden då? det är bara från demot men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2003 Lite bilder på min Golf GT dålig kvalite för jag har tagit dom med Webcam. Bild1: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/NFSU/U_1.jpg Bild2: http://ninthgate.mine.nu/~lunch/bilder/NFSU/U_2.jpg :"> Är bilderna från datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts