Memphis Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Min skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Min skyline Snygg!! min skyline ser du nedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Snygg!! min skyline ser du nedan.. förutom att det inte är nån skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Liten kopia av min Bara att jag aldrig sett din bil innan så jag har inte kopierat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Bara att jag aldrig sett din bil innan så jag har inte kopierat den Nej det har du nog inte. Din är nästa lika dan som min så ja sa att det vara nästan en kopia av min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) förutom att det inte är nån skyline Jojomen till 100% kanske inte ser ut som det.. EDIT: Har tagit nytt foto. Redigerad 1 december, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Ööö, jag frågade efter en patch ! När man ska köra online står det att man behöver en nyare version av NFS:U för att kunna köra ! Det är ju samma sak som att ladda ner en ny patch till BF för att kunna köra det online, eller ? Redigerad 1 december, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Ööö, jag frågade efter en patch ! När man ska köra online står det att man behöver en nyare version av NFS:U för att kunna köra ! Det är ju samma sak som att ladda ner en ny patch till BF för att kunna köra det online, eller ? Hittar du på Program menyn i EA GAMES/NEED FOR SPEED UNDERGROUND/ Då finns det check for update eller Sök efter uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 fett mysit skaffade spelet idag.. spelat det hela dan.. jag e typ på 26 loppet.. jag har en skyline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 fett mysit skaffade spelet idag.. spelat det hela dan.. jag e typ på 26 loppet.. jag har en skyline Skyline Det lovar jag den är den bästa bilen du kan ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 tydligen inte morfar.... ja.. vet du vad skillnaden mellan patch och warez är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Skyline Det lovar jag den är den bästa bilen du kan ha.. det kan jag hålla med om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jojomen till 100% kanske inte ser ut som det.. EDIT: Har tagit nytt foto. Du har alldeles för stor sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) Karatemorfar: Vad är meningen att posta en sån? . tönt. Ska åka ner till stan snart och köpa det för nu har jag pengar . Och sen så ska jag spela så ögonen blöder EDIT: Snygga bilar alla Redigerad 2 december, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 ska du köpa det nu e det inte lite sent eller ? lr du kanske är i en annan tidszon.. ps. imorn har jag vart medlem här i ett år har skirvt runt 50 inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Detta spel verkar värt att köpa! Ska nog göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jag får nog spelet den 10:de december så jag vill bara fråga norra saker: E det olika banor man kör på eller e det bara en med olika lopp??? Vad finns det för bilar??? Och e det fet grafik, känsla. E det svenska E det verkligt när man trycker in lustgasen? Hur e det när man gör om sin bil e det lett alltså jag menar hur man får råd till grejerna man köper det e ju om man vinner ett race men behöver man vinna monga race till och byta TEX fälgar?? Jag ska ha det till PS2! Sisst men inte minst: e det värt och köpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 (redigerad) lulle: det är en stad med olika race i och eftersom man kan köra alla reverse och så så blir det rätt många. Tyvärr finns inga svenska/tyska bilar utan mest japanska med några undantag Känslan är verkligen bra, härlig fartkänsla, ok grafik. Svenska är det också. Ja, lustgasen är verklig till skillnad från MidnightC2 och en viss film om streetracing Du får in rätt mycket pengar om du kör på normal eller hard i början så det borde inte vara några problem att uppgradera bilen ofta Om det är värt att köpa: JA Lunch: var inte taskig mot karatemorfar... han kanske satt och fifflade hela natten med den bilden i photoshop och han var säkert övertygad om att den var både snygg och avancerat gjord Redigerad 2 december, 2003 av Lance Vance Dance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mange_the_star Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Jag har beställt det får det imorrn... det verkar vara ett av dom grymmaste ilspelen hittills..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Klarade ut Underground Mode igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts