Jump to content

Skaffat Need For Speed Undeground!

Phoenix_89
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 487
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Ööö, jag frågade efter en patch ! När man ska köra online står det att man behöver en nyare version av NFS:U för att kunna köra !

Det är ju samma sak som att ladda ner en ny patch till BF för att kunna köra det online, eller ? :P

post-23-1070296836_thumb.jpg

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ööö, jag frågade efter en patch ! När man ska köra online står det att man behöver en nyare version av NFS:U för att kunna köra !

Det är ju samma sak som att ladda ner en ny patch till BF för att kunna köra det online, eller ? :P

Hittar du på Program menyn i EA GAMES/NEED FOR SPEED UNDERGROUND/ Då finns det check for update eller Sök efter uppdatering

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får nog spelet den 10:de december så jag vill bara fråga norra saker:

E det olika banor man kör på eller e det bara en med olika lopp??? :P

Vad finns det för bilar??? ^_^

Och e det fet grafik, känsla. ;)

E det svenska

E det verkligt när man trycker in lustgasen?

Hur e det när man gör om sin bil e det lett alltså jag menar hur man får råd till grejerna man köper det e ju om man vinner ett race men behöver man vinna monga race till och byta TEX fälgar??

Jag ska ha det till PS2!

Sisst men inte minst: e det värt och köpa :P ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

lulle: det är en stad med olika race i och eftersom man kan köra alla reverse och så så blir det rätt många.

Tyvärr finns inga svenska/tyska bilar utan mest japanska med några undantag :P

Känslan är verkligen bra, härlig fartkänsla, ok grafik.

Svenska är det också.

Ja, lustgasen är verklig till skillnad från MidnightC2 och en viss film om streetracing ^_^

Du får in rätt mycket pengar om du kör på normal eller hard i början så det borde inte vara några problem att uppgradera bilen ofta ;)

Om det är värt att köpa: JA

Lunch: var inte taskig mot karatemorfar... han kanske satt och fifflade hela natten med den bilden i photoshop och han var säkert övertygad om att den var både snygg och avancerat gjord :P

Redigerad av Lance Vance Dance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor