FerkurZ Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Mer bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 ska du inte göra så att det glänser? Hur gör man så att det glänser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad tycker ni om min Toyota Supra? Jag är själv rätt nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad tycker ni om min Toyota Supra? Jag är själv rätt nöjd med den. FAN VA FET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Jag har frågat det innan men e det non här som hae det på PS2 Isåfall e det fett och bra känsla och bra kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 @ bobbo: Gå in i "Undergound Mode" Välj "Race map". Kolla högst upp i högra hörnet. tack! ja har kört 86 race eller nått men hur får man "motion blur"? och va är det för nått? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 tack! ja har kört 86 race eller nått men hur får man "motion blur"? och va är det för nått?:"> Inte säker men jag tror de är att när du har hög fart så "blurras" omgivningen dvs det runt omkring dig blir suddigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Ingen aning...det ser man väl bara i början däre man kan köpa bil...men då har man ju inte Acura..Eclipse eller Celica... Jag undrar också en sak.. Jag har kört lite och så står det när jag vunnit: "You´ve unlocked Peter Pablo Car(eller nåt)" eller "You´ve unlocked Mystical Car" Vet nån vad de är...det är inte Vinyls...å definitivt inte bilar för jag har kollat.. Här e min Acura föressten, är den snygg? Det där är specialbilar designade av artisterna som gjort musiken till spelet. Du kan använda dem utanför underground läget. Välj quickrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Här är min "fina" Miata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Här är min "fina" Miata snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Håller med! Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) *oj då* Redigerad 30 november, 2003 av bobb0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 (redigerad) Här är min "fina" Miata Liten kopia av min Redigerad 30 november, 2003 av Tedfallkv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2003 Vad tycker ni om min Toyota Supra? Jag är själv rätt nöjd med den. jäklar järnspikar fett snygg bJASE BIL JUUUUUU!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 e det nån här som spelat ps2 versionen online ? e det najs ? och kan man byta bilar eller köpa biler, delar över nätet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Tobbe: Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Någon som har patchen så man kan köra online på pc ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 Någon som har patchen så man kan köra online på pc ? §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 öööhhh... jaha... det vet vi redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 öööhhh... jaha... det vet vi redan tydligen inte morfar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts