Phoenix_89 Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag skaffade det jippi! Spelet är skitgrymt. Man kan välja massa body kits, och allting. Grafiken är också skitbra fast det glänser lite för mycket och det är dåligt att man kan bara köra på vått underlag. Fysiken är nästan som förra NFS, men lite förbättrad. Ljudet är det med realistiska med spelet. När man växlar så låter det så jävla riktigt. Det finns 3 olika slags sätt att köra: Circuit: Tävla ute på gatan flera varv Sprint: Köra en längd snabbt (kurvor, inte dragrace) Drag: Dragracing Sen finns det Underground, det är där var man vinner allt och så vidare. Det är skitgrymt asså! När man vinner race och sådant så blir mer saker tillängliga för din bil... Men du får dem inte utan du får köpa. Pengarna får man efter varje tävling. Man kan färga bilen hur man vill! Med airbrush! Man kan också färga fälgarna och gud vad många stickers, vinyler osv det finns. Samma sak med fälgarna, man kan färga dem också. Spelet må inte vara realistisk, men det är skitgrymt och så orealistiskt är det inte. Det finns mellan 20 bilar att välja. Toyota Supra, Mitsubishi Eclipse och Mazda RX7 är några av dem. Betyg: 10+/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 de är grymt att man kan byta delar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 rippoff av street legal sulle jag vilja kalla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Finns det nå Demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Finns det nå Demo? ja fast jag tror inte de funkar på ditt för de funkar inte för mig man måste ha 128 MB grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 vart fick du tag på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 vart fick du tag på det? tror han har de till ps2, går inte att få tag på till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Äsch F*N.... Men det är väll släpp till PC eller är det bara ps2?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Äsch F*N.... Men det är väll släpp till PC eller är det bara ps2?? tycker de känns lite onödigt att göra ett PC-demo om man inte släpper hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 tycker de känns lite onödigt att göra ett PC-demo om man inte släpper hela f'n snackar du om dem släpper de lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Men har det kommit till pc än? tyckte itne ja fick nå bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) f'n snackar du om dem släpper de lite senare jajaja , jag har inte sagt att dom släpper de nu.duuuh @ FErkurz: Det har icke kommit än vad jag vet. Redigerad 18 november, 2003 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) Men har det kommit till pc än? tyckte itne ja fick nå bra svar nej, det släpps den 19:e *edit kanske inte kanske den 28:e Redigerad 18 november, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 går att hum hum på nätet.. en kompis.. kompis gjorde det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 fan vikken tur man har.. ska få need for speed underground tony hawk underground true crime å ssx3 är ssx3 bra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Här tankas NFS : Underground demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 tankar.. 30 min kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bosse_bildoktor Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Jag fixade det på det där sättet har inte hunnit spela mer än att kolla så det funkar, ska lira nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Hela spelet kommer väl 28 nov? Till PC alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 I skrivande stund laddar jag ner hele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts