GTA3 freak Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 men själva bilden som visar att han är root, den kan han ändra på Jo det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2003 nu har jag fixat en jul-avatar! fin va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Nice, men tyvärr så använder jag inte avatars. Min root-knapp får vara min avatar gör den juligare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2003 Nu borde det väl vara rätt så bra med jul tema ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Nu borde det väl vara rätt så bra med jul tema ? efter en lång tid har jag bytt ut mitt fula kryss ,mot mina klassiska lilla gris och karatemorfar:v har väl redan "julstämning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 efter en lång tid har jag bytt ut mitt fula kryss ,mot mina klassiska lilla gris och karatemorfar:v har väl redan "julstämning" Han menar nog "is" på knapparna och sånt som det va förra julen/vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 22 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2003 Han menar nog "is" på knapparna och sånt som det va förra julen/vintern. jaha "jag existerade inte här då" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2003 Nu borde det väl vara rätt så bra med jul tema ? jupp, imorgon julafton så måste det vara det annars vet jag inte vad jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Hultan jobbar nog med de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Hultan jobbar nog med de det får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 det får vi hoppas f'n är du sur på mig för vill du mucka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 f'n är du sur på mig för vill du mucka jag tycker att de blev skit snyggt här (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 riktig julstämning här på forumet, temat är för övrigt väldigt +++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2003 Ska vi se om vi kan få den här julen utan en låst topic Så alla var snälla nu (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts