Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Nice! va sägs om min?:"> cool gta3miss och MGS f'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 min: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/avtar.jpg GTA3 freak & Fredrico: snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 min: http://ninthgate.mine.nu/~LunCh/bilder/avtar.jpg GTA3 freak & Fredrico: snygga grym LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Nice! va sägs om min?:"> den kr0ssar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 jag har inte en j*vla aning hur man lägger in den det blir bara fel men jag kommer väll på någe Grymma avatarer alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Snyggt. Vad gör man om man inte har en avatar då? som jag har gort... du kan ändra på den där bilden som du får automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Ändra logon då hultan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 som jag har gort... du kan ändra på den där bilden som du får automatiskt Det kan han ju inte. Om han försöker göra som du har gjort så kommer tomteluvan en bit ovanför "Root". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 << Vad tycker ni om min avatar... gjorde den på en kvart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 (redigerad) << Vad tycker ni om min avatar... gjorde den på en kvart! Snygg! Edit: Bytte jul-avatar. Min förra vart inte så bra... Vad tycks om denna? Redigerad 20 november, 2003 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Snygg! Edit: Bytte jul-avatar. Min förra vart inte så bra... Vad tycks om denna? jag säger bara: W0W! Min då? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Det kan han ju inte. Om han försöker göra som du har gjort så kommer tomteluvan en bit ovanför "Root". men själva bilden som visar att han är root, den kan han ändra på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Sådär, den här avataren är snyggare än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 min julavatar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 min julavatar :"> Hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 vad tycks om min?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) Snyggt. Vad gör man om man inte har en avatar då? Man skaffar en Årka göra min "julig" Redigerad 21 november, 2003 av köttis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 (redigerad) God Jul, Hultenius! Jag har gjort en snabb åt dig... Om du tänker använda den så är en annan sak, om någon annan vill använda den som reklam så är det tillåtet! Redigerad 21 november, 2003 av -Scotty- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 jag kan inte lägga in min grymma avatar men hittar väl på någe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2003 Nice, men tyvärr så använder jag inte avatars. Min root-knapp får vara min avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts