GiZmo Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 nu börjar alla sätta tomteluvor på sina avatars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 nu börjar alla sätta tomteluvor på sina avatars... ska också göra de, fast ska byta avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) nu börjar alla sätta tomteluvor på sina avatars... roger that Gizmo ska genast börja ska jag ha denna eller http://ninthgate.mine.nu/~gurgel/bazookajulpaket.gif den? Redigerad 19 november, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) -Edited- Redigerad 20 november, 2003 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Får komma på nåt sätt att sätta tomteluva på mitt R* märke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Får komma på nåt sätt att sätta tomteluva på mitt R* märke. Så svårt kan det ju inte vara.. Ingen som har sagt att det måste vara tomteluva.. Julgranar o pepparkakor o skit hör ju oxå till julen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Julgranar o pepparkakor o skit "...och skit.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 "...och skit.." Ja, det är ju en massa bös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hur kan jag göra min avtar mer "julig" tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hur kan jag göra min avtar mer "julig" tro? Packetera in uzin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Hur kan jag göra min avtar mer "julig" tro? de ska ligga en liten död tomte bredvid nej, de är förolämpning för julen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 hur ska man göra min nya avatar julig? kanske göra lite skägg och trycka in en luva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) Lite svårt att få plats med en luva, term? Har fixat min nu med. Redigerad 19 november, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Snyggt. Vad gör man om man inte har en avatar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terminator Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Lite svårt att få plats med en luva, term? Har fixat min nu med. cool! kanske det skulle va fint med en liten luva på stjärnan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Värst vad tidigt alla börjar, det är ju mer än en månad kvar till jul!.. Hittade inte min gamla julavatar, får väl hitta på något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Skulle någon kunna göra en vinter/jul stil på min avatar (Jay Leno)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 (redigerad) lol Redigerad 19 november, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Fixa en luva nu med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 Fixa en luva nu med. Nice! va sägs om min? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts