Arman Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Förra året hade ju forumet ett jul-tema på forumet...! Ska det bli så detta år igen... isåfall när? Jag tycker det ska finnas ett jul-tema när advent börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 just de, kommer ihåg dom där julpyntade knapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 just de, kommer ihåg dom där julpyntade knapparna som var kvar till Maj , ne, bara till Mars-april Men det borde det bytas till nu hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jau ett jul tema va är det bra för ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Nä, det var inget jultema utan ett vintertema förra året/vintern. Det var därför det var kvar så länge. Kanske kan köra med samma tema i år igen från och med första december eller båt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Kanske går att fixa, vi får se. Annars kanske IPB kommer ut med ett bättre vinter-tema i år. Men det måste i alla fall ligga lite snö på marken innan det aktiveras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) Kanske kan köra med samma tema i år igen från och med första december eller båt?! Vet att du skulle skriva nåt, kunde bara inte låta bli. Det där med vintertemat, det låter som en bra idé. Men varför har vi bara vinterteman och inget höst/vår-tema? Inte för jag har några idéer om hur det skulle se ut, men om det finns så vore det väl kul. Snart har jag vart medlem i ett år, jippie. Redigerad 17 november, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 bra ideè så tycker jag att de ska vara me en tomte.. och sen ska de vara jul-låtar varje dag ska hultan öpnna en ny lucka i kalendern så är de saker från vc och sånt gud va ja älskar julen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 bra ideè Det är ingen idé... det var ju så förra året! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Det är ingen idé... det var ju så förra året! jo men många har nog glömt och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 det räcker med vinter-tema, ska man ha höst, vår och sommar också blir det ju jobbigt för hultan att byta hela tiden, och dessutom blir det fult med ett höstlöv på varje knapp :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 jo men många har nog glömt och så.. Hur kan man glömma det? Dom satt ju uppe till mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Ja! Jultema! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 ta vinte skinet och måla en tomte luva på Tommy uppe i hörnet, då blir det party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Gärna ett vintertema, kanske lite mera ändringar än det förra, det var nämligen inte så stor skillnad från det orginala, bara några knappar. Så måste ju Blaque ha en tomtemössa på sin Luigi-avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Gärna ett vintertema, kanske lite mera ändringar än det förra, det var nämligen inte så stor skillnad från det orginala, bara några knappar. Så måste ju Blaque ha en tomtemössa på sin Luigi-avatar Visst, ja. Det hade jag glömt bort. Hoppas jag hittar den nånstans, annars får jag väl ta och göra en ny. Den jag hade förra året var oerhört ful, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Visst, ja. Det hade jag glömt bort. Hoppas jag hittar den nånstans, annars får jag väl ta och göra en ny. Den jag hade förra året var oerhört ful, va? Jo, den var typ gjord med Paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 Just ja Din mössa Blaque Den måste du ha det här året med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2003 (redigerad) Hur kan man glömma det? Dom satt ju uppe till mars! även fast jag vart medlem i Juli 2002 (MemberNo 299) så kommer jag inte ihåg det (var nog för att jag inte hade varit inne) Redigerad 18 november, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts