Tigern Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Finns det någon här som vill vara med i mitt nystartade projekt? Jag ska starta en NHL-sida, NHLsajten. Fast jag behöver ju hjälp med designen på sidan, så är det någon här som är frivillig? Du behöver ju såklart inte vara NHL intresserad... Kontakra gärna mig via ett PM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Finns det någon här som vill vara med i mitt nystartade projekt? Jag ska starta en NHL-sida, NHLsajten. Fast jag behöver ju hjälp med designen på sidan, så är det någon här som är frivillig? Du behöver ju såklart inte vara NHL intresserad... Kontakra gärna mig via ett PM! Jag är bra på design men hockey hatar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 har tyvärr fullt upp att jobba emd min egna sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Jag kan göra en, men jag använder bara Notepad så det kan inte bli "för" proffsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 har redan fullt upp med min egen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 alltså nu fattar jag inget... jag har laddat hem några "Free webtemplates" Dom ligger i WinZip tror jag... Men hur får jag upp den på min sida då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 tråkigt nog så har jag fullt upp med min också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Jag har inte tid just nu Hatar hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Han frågade väl inte här för att alla skulle säga "Har inte tid" om ni inte har det behöver ni ju inte skriva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 alltså nu fattar jag inget... jag har laddat hem några "Free webtemplates" Dom ligger i WinZip tror jag... Men hur får jag upp den på min sida då?? Extrahera zip filen och ladda sedan upp filerna som finns i zip filen på din server(förutsatt att du har någon) eller så laddar du upp dem på något webbhotell. Vill du ändra något är det bara att öppna html filen i en text redigerare exempelvis:notepad och göra dina ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Han frågade väl inte här för att alla skulle säga "Har inte tid" om ni inte har det behöver ni ju inte skriva.. man viarar ju att man bryr sig iaf , tänk va tråkigt om ingen svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 man viarar ju att man bryr sig iaf , tänk va tråkigt om ingen svarar... Jo, Det är sant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Jag har nu laddat ner en webtemplate som jag vill ha, jag att arbetat med den lite nu, såhär ser den ut! NHLsajten. Ser ni alla dom tomma rutorna? Jag har en massa bilder på WinZip, dom bilderna ska vara i rutorna, men hur får jag dit dom?? om du vill kan du adda mig på MSN, det gåt lättare: sexy_tiger100@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 bara att unzippa i samma folder som html filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 de är bättre och göra den själv jag håller på en som handlar om 'CENSUR' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Webdesignskolan Bäst att du lär dig grunderna innan du börjar med en hemsida.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Webdesignskolan Bäst att du lär dig grunderna innan du börjar med en hemsida.... har redan börjat,.,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 jag är klar fast jag vet inte hur man lägger de på nätet "flash" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 jag är klar fast jag vet inte hur man lägger de på nätet "flash" hur man lägger upp filerna på nätet? börja med att skaffa en webhost, tex Brinkster, och sen anänder du deras file manager till att ladda upp, ändra, ta bort osv. filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 hur man lägger upp filerna på nätet? börja med att skaffa en webhost, tex Brinkster, och sen anänder du deras file manager till att ladda upp, ändra, ta bort osv. filer. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts