Pain To ThE MaX Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag e höger. Men jag har alltid undrat om det är svårare att spela spel med högerhanden om man e vänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har tänkt på att musen brukar ju nästan alltid va på höger sida men om man är vänster hänt undrar hur det känns då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag har tänkt på att musen brukar ju nästan alltid va på höger sida men om man är vänster hänt undrar hur det känns då!! Min mamma är vänster-hänt men hon använder höger hand till musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man lär sej med tiden... Skulle jag byta musen till vänster skulle jag vara lika dåliga som er... Och tangenterna är enkla... Så framför datorn är jagdubbel hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man lär sej med tiden... Skulle jag byta musen till vänster skulle jag vara lika dåliga som er... Och tangenterna är enkla... Så framför datorn är jagdubbel hänt... Vadå: Lika dåliga som er? Jag är också dubbel-hänt vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vadå: Lika dåliga som er? Jag är också dubbel-hänt vid datorn. Lika dåliga som er högerhänta med vänster handen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Lika dåliga som er högerhänta med vänster handen... OK! Jag trodde att du påstod att vi var dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vänster här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vänster Håller musen med höger går ju inte annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Här är det höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts