StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Nååå... E du höger eller vänster hänt... JAG ÄR EN STÅLT VÄNSTER-HÄNT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Högerhänt så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Hmmm....använder båda två.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 klart man är högrhänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Har hört att för i tiden var ungarna tvungna att skriva med höger hand...annars va dom i förband med Lucifer himself.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Har hört att för i tiden var ungarna tvungna att skriva med höger hand...annars va dom i förband med Lucifer himself.... stackars barn! de mosste ju blivit mobbade för att de skrev fult. undra om man kan träna upp sig så man blir högerhänt (eller vänsterhänt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 stackars barn! de mosste ju blivit mobbade för att de skrev fult. undra om man kan träna upp sig så man blir högerhänt (eller vänsterhänt) Måste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Måste... sluta märka ord stefan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Nästan mitt första ord jag märker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Nästan mitt första ord jag märker... ingen bra bortförklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vänsterhänt! Precis som Einstein... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vänsterhänt! Precis som Einstein... Hmmm.... Va han vänsterhänt...kanske ska träna upp vänsterarmen lite.... Men kan ju hoppas på att få lite högre IQ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vänsterhänt! Precis som Einstein... Vi är nog släkt... Båda gillar LIF och är vänsterhänta... PS. Vem hade Einstein som avatar?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 PS. Vem hade Einstein som avatar?!?! DU! och du borde haft kvar han för all framtid.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 26 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2002 Vi är nog släkt... Båda gillar LIF och är vänsterhänta... He, he! Jo, det är ju lätt att tro det!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 DU! och du borde haft kvar han för all framtid.... ja. jag saknar också den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vi kanske ska gå tillbaka till ämnet. Själv är jag höger-hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Högerhänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 HÖGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Höger här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts