R2D2 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Tog hem i fredags ett demo på en Linkin Park låt (drag it out). Råkade extracta den 2 gånger, så det kom en mapp som hetet drag it out[1](punkt)(punkt) och en som hette drag it out[1](punkt). När jag ska deleta dom kommer det en alert där det står: "Can't delete file. Can't read from source file or disk". Har försökt i cmd-prompten, men eftersom dom innehåller [ och ] så ses det som ett "optional prompt (ungefär), så det går inte på det sättet heller. Hur tar jag bort dom??? x3mt störande med 2 skräpfiler på mitt för övrigt stökiga skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 jag hade så en gång ja testa o la i dom i en mapp o då gick det fast de va iofs virus men kanske funkar här med . testa byta namn också kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts