Scorpion Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Obs! Jag har vice city till ps2 1. Badrumet i film studion var är det? jag kan inte hitta det 2.När man har klarat vice city har man väl oendligt med skott? och när man har en "Bomb/detonator" så när man har sprängt bomben så är detonatorn kvar och man kan inte bytta vapen ska det vara så? 3. mad ska man göra med påskäggen eller vad kan man göra med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Obs! Jag har vice city till ps2 1. Badrumet i film studion var är det? jag kan inte hitta det 2.När man har klarat vice city har man väl oendligt med skott? och när man har en "Bomb/detonator" så när man har sprängt bomben så är detonatorn kvar och man kan inte bytta vapen ska det vara så? 3. mad ska man göra med påskäggen eller vad kan man göra med det? 1. Va? 2. Det ska va så 3. Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 2.När man har klarat vice city har man väl oendligt med skott? Det har hänt mig så också. du har nog haft en trainer aktiverad och stängt av den och sen sparat. Du får nog starta om för att den ska försvinna tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Det ska finnas ett badrum eller toalett någon stans där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 LOL varför svarar du på dina egna brev? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Det har hänt mig så också. du har nog haft en trainer aktiverad och stängt av den och sen sparat. Du får nog starta om för att den ska försvinna tror jag När man har 100% ska man ha oändligt med ammo, så det är inget fel på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Det har hänt mig så också. du har nog haft en trainer aktiverad och stängt av den och sen sparat. Du får nog starta om för att den ska försvinna tror jag Trainer till ps2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 (redigerad) Trainer till ps2 ? Hahaha, just det! EDIT: doh såg inte att den var gammal Redigerad 24 mars, 2004 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 LOL varför svarar du på dina egna brev? gjorde han inte, han svarade på cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 24 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2004 hmm... ett badrum vid filmstudion har jag alldrig sett eller hört talas om... Var har du hört det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scorpion Skrivet 25 mars, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 stod i en gta vice city tidning till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2004 Menar du inte badrummet i Apartment 3C? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts