Jump to content

Önskelista

Marquis
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg
  • 2 weeks later...

Här kommer min önskelista igen (men nu är den färdig och finslipad :) )

Skivor:

Iron maiden Number of the beast

Iron maiden Rock in Rio

Iron maiden Brave new world

Opeth Black water park

Kiss Alive 4

Blin guardian Nightfall in middle earth

Böcker:

Sagan om de två tornen (J.R.R Tolkien)

Bilbo En hobbits äventyr (J.R.R Tolkien)

Silmarillion (J.R.R Tolkien)

Sagor från Midgård (J.R.R Tolkien)

Övrigt:

MP3 spelare

Skisspennor och skuggpenna

Det var allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Arvid: Har aldrig förstått mig på de där Jehovas Vittnen, vad tror de på egentligen? Det kom några och ringde på dörren hemma hos oss för någon månad sen, och jag öppnade. "Tror du på evolutionen eller skapelsen", sa de direkt när jag öppnade. "Eh... ja... alltså", försökte jag få fram. "Jaså, vad bra!" sa de då och så gav de mig en massa böcker och annat skit om Jehovas Vittnen. Vad skulle jag säga, det var väl bara att ta emot, men när de gått åkte allt raka vägen ner i pappersinsamlingen, gillar inte dörrförsäljare... :)

Ang. Jehovas Vittne.

De är inte dörrförsäljare, de är ute och knackar dörr för att sprida sin tro vidare. Detta är obligatoriskt för varje jehovas vittne då man har ett visst antal timmars dörrknackning på shemat varje vecka.

Det gick två stycken jehovas i min klass i gymnasiet.

Det är ju helt vanliga människor såklart, men så snart man börjar snacka politik eller religion så märker man hur dessa stackars satar har blivit hjärntvättade.

De kan inte tänka för sig själva längre, det enda de gör är att uttrycka sina ledares tankar. Ledarna är alltid pengagirika makt-freak som alla borde brännas på bål.

Jehovas Vittne är på listan över världens 5 farligaste sekter!!

Detta med all rätt, eftersom jehovas vittne går ut på att hjärntvätta folk och se till sitt eget bästa.

Meningen med att vara jehovas vittne är att man skall överleva domedagen, då alla på jorden kommer att dö utom just jehovas vittne.

Det roliga är att man verkligen sätter upp ett domedags-datum också.

Det har nu hänt ett otal gånger att datumet har inträffat men inget har hänt, men då bestämmer man nytt datum.

Hjärntvättade idioter som går på detta alltså.

Som om inte detta var nog uppmanar man att utesluta alla oliktänkande.

De två som gick i min klass som var jehovas vittne hade tydligen uteslutit deras syrra ur familjen.

Deras syrra hoppade av jehovas vittne och uppmanade familjen att göra detsamma, nu är hon totalt utmobbad och de pratar inte längre.

Såna här utmobbningar uppmanas inom jehovas vittne. Om någon inom gruppen hoppar av eller börjar misstro sin ledare så blir det mobbning på hög nivå. Detta har ofta lett till självmord.

Sorry för detta långa inlägg.. Men jag tyckte det kunde vara intressant för alla som inte vet så mycket om jehovas vittne att få reda på lite mer..

Tro inte att jehovas vittne är några töntar som går och tror på gud och knackar dörr..

Jehovas Vittne är en sekt som borde förbjudas. Som sagt ligger den på topp 5-listan över världens farligaste sekter.

Om jehovas knackar på din dörr är det enda rätta att smälla igen dörren lika kvickt som du öppnade den.. hjärntvättade idioter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer min önskelista igen (men nu är den färdig och finslipad :) )

Skivor:

Iron maiden Number of the beast

Iron maiden Rock in Rio

Iron maiden Brave new world

Opeth Black water park

Kiss Alive 4

Blin guardian Nightfall in middle earth

Böcker:

Sagan om de två tornen (J.R.R Tolkien)

Bilbo En hobbits äventyr (J.R.R Tolkien)

Silmarillion (J.R.R Tolkien)

Sagor från Midgård (J.R.R Tolkien)

Övrigt:

MP3 spelare

Skisspennor och skuggpenna

Det var allt ^_^

Bilbo har jag! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor