Siana Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 hej alla! Gamecube Gamecubespel Sagan om de två tornen extra material Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag ska haaa Snowblades, annars dödar jag morsan ! Jag + 3 kompisar ska åka upp till våran (pappas, 7 km från Lindvallen) stuga i fjällen och åka Snowblades ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag ska haaa Snowblades, annars dödar jag morsan ! Jag + 3 kompisar ska åka upp till våran (pappas, 7 km från Lindvallen) stuga i fjällen och åka Snowblades ! Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.) Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller? PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.) Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller? PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. DS. Jag vet inte exakt vart den ligger, inte längst upp på fjället ! Ligger eran stuga i byn eller !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Jag vet inte exakt vart den ligger, inte längst upp på fjället ! Ligger eran stuga i byn eller !? Nej, våran ligger typ 2 km från byn... Ligger eran stuga i en sån här turist-by eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Hehe, vi har julklappar i massor, åker till fjällen vecka 8 och till USA en månad efter det....pengarna flödar det är inet för att spara pengar vi inte har julklappar, känns bara onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vi har också en stuga i Sälen, men den ligger inte uppe på fjället. (Vi äger den verkligen, inte hyr eller något sånt.) Var exakt ligger eran stuga, uppe på fjällen eller? PS. Vår stuga där uppe har skitstor tomt. DS. Vi har också en stuga i Sälen. Ok, inte en stuga, de är fyra lägenheter i en stuga och vi äger en av dom. I Gula Byn i Linvallen, skidliften går utanför balkongen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Vi har också en stuga i Sälen. Ok, inte en stuga, de är fyra lägenheter i en stuga och vi äger en av dom. I Gula Byn i Linvallen, skidliften går utanför balkongen Jag har en stuga i Kläppen men det händer att vi besöker Lindvallen och Hundfjället ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 det är inet för att spara pengar vi inte har julklappar, känns bara onödigt Onödigt?! Julklappar är ju tradition! Det går väl inte att fira jul utan julklappar! Man behöver inte ge/få några dyra klappar, men de måste i alla fall finnas. Vad har ni under granen egentligen? Flygbiljetter... ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Okej här kommer min: 1: Jens of Sweden mp3-spelare 2: Ett spel till min nya Gamecube 3: Pengar...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 (redigerad) Nej, våran ligger typ 2 km från byn... Ligger eran stuga i en sån här turist-by eller? Njaaa, jag tror inte det! Om man tar bron över älven och åker uppåt mot fjället/berget så är våran stuga där på en gata som heter Hägstigen tror jag. Det finns runt 10 andra stugor på den vägen ! Sen finns det massa andra vägar med stugor och en kyrka, så det är nästan som en liten by där uppe Nu är det ju så att vi har 2 stugor, alltså vi äger 2 stugor De är så jävla mysiga ! Det här kortet är taget i oktober förra året men på vintern så är det snö ovanför fönstrena Redigerad 27 november, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Onödigt?! Julklappar är ju tradition! Det går väl inte att fira jul utan julklappar! Man behöver inte ge/få några dyra klappar, men de måste i alla fall finnas. Vad har ni under granen egentligen? Flygbiljetter... ( ) En f.d klasskamrat firar inte ens jul eftersom han är jehovas vittne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 Muslimerna firade jul igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 27 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2003 En f.d klasskamrat firar inte ens jul eftersom han är jehovas vittne. Två stycken i min klass är också det kan inte vara kul... inga julklappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2003 Muslimerna firade jul igår Sen när firar muslimer jul? I förrgår firade de väl däremot Eid-alfitr, dvs. slutet på Ramadan. @ Arvid: Har aldrig förstått mig på de där Jehovas Vittnen, vad tror de på egentligen? Det kom några och ringde på dörren hemma hos oss för någon månad sen, och jag öppnade. "Tror du på evolutionen eller skapelsen", sa de direkt när jag öppnade. "Eh... ja... alltså", försökte jag få fram. "Jaså, vad bra!" sa de då och så gav de mig en massa böcker och annat skit om Jehovas Vittnen. Vad skulle jag säga, det var väl bara att ta emot, men när de gått åkte allt raka vägen ner i pappersinsamlingen, gillar inte dörrförsäljare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 (redigerad) Håller med dig blaque. Jag tycker det verkar vara en konstig och jobbig religion. En av mina kompisar är jehovas vittne och de måste tydligen på nåt sorts "möte" varenda Söndag klockan 4 och typ åka till Rom (staden inte drickat.) typ en gång per år. Sen firar de varken påsk, födelsedagar, halloween eller Julafton.... tänk vilket liv alltså... Inga födelsedags presenter och inga julklappar.... jag skulle liksom dö eller nåt om jag var tvungen att vara med i Jehovas Vittnen.... *EDIT* typ lite offtopic nu.. eller?! Nåja jag önskar mig typ *Pengar * Call of Duty *1 kg godis. Redigerad 29 november, 2003 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 *1 kg godis. 1Kg godis .. Det har man ju alltid hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 1Kg godis .. Det har man ju alltid hemma Inte jag Tar slut innan de ens har kommit hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bobb0 Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 -Baslåda -Webbkamera -Smällare till nyår -Kläder t.ex. Wu-Tang, PNB, Fubu mm.. - massa annat........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2003 Wu-Tang Bojkotta Wu-Tang! Wu-Tang betyder "Vit Slakt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts