kariya Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 Ny processor och ett grafikort. Plus något shysst dataspel hehe....inte nödvendigt för er ju...din pappa köper väl snart en ny data Satt och tänkte på SO lektionen i dag, kom fram till några spel jag önskar mig. True crime streets:of LA, kanske köper de innan CS, de nya BF, de första Mafia alla ska vara till pc förutom True crime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2003 1.en ny mobil 2.ssx3 och tricky 3.julmust ett tips till alla som vill ha en ny mobil önska en tre mobil as bra brukar vara inne på msn messenger med pappas tre mobil :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2003 hehe....inte nödvendigt för er ju...din pappa köper väl snart en ny data Satt och tänkte på SO lektionen i dag, kom fram till några spel jag önskar mig. True crime streets:of LA, kanske köper de innan CS, de nya BF, de första Mafia alla ska vara till pc förutom True crime de tror ja inte men man kan alltid dröma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 *Tofflor *Kläder *Pengar *Parfym *Tidnings/pappershållare ...det gamla vanliga alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 *GameCube (tror knappast att jag får det men man kan drömma) *Need For Speed Underground (PC) *Soft Air Gun: Desert Eagle 50 AE (eller någon liknande) *Ett bättre grafikkort till PC:n i rummet bredvid (GeForce 1 är inte nåt vidare) *Dragon Ball böcker Öhhmmm.... kommer inte på något mer vettigt just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) jag önskar bara spel så håll k'ftenMafia Pris: 299:-Xbox med tre spel på köpet Pris: 2090:- om ni undrar vilka spel så står de där nereGTA:DoublePack till Xbox, har redan båda till PS2 Pris: 569:-Needforspeed: Underground Pris: 499:-Pengar, tillhör inte spel engtligenMidtown Madness 3 Halo compat Needforspeed: Hot pursiut 2 Redigerad 25 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Game Cube: En svart Came Cube Spel: True Crime: Streets of L.A Nått Mario Def Jam Vendetta Nya Mario Cart NBA 2004 Need For Speed Underground Skivor: 1. Soopafly - Dat Whoopty Woop / Devin The Dude - The Dude 2. Masta Ace - Slaughtahouse eller Sittin' on Chrome / Swollen Members - Vad som helst 3. Smif-N-Wessun - Dah Shinin' 4. MC Eiht ft. CMW - We Come Strapped / Kurupt - Tha Streetz Iz A Mutha plus lite kläder och dylikt jag kommer då absolut inte få allt av detta, men man kan ju alltid önska! Redigerad 25 november, 2003 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 1 Fallout: Brotherhood Of Steel / PS2 2 En Deoder ficklampa - blått ljus 3 100 kg choklad eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Önskar mig inte något speciellt det här året tror jag... förut var jag jättespänd och blev jätteglad och sånt när det blev julafton, jag brukade göra önskelistor typ 2 månader innan men i år har jag inte tänkt på det.... jag vet inte ens vad jag vill ha. Troligen det vanliga.... typ. * 1 kg Godis * Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 Förut ville man inte ha "mjuka paket", d.v.s kläder. Nu vill jag ha det mer än allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 (redigerad) Ny mobil / pengar till ny mobil 256 mb RAM NHL 2004 XBOX Chassifläktar (kanske) Edit: felstavning Redigerad 25 november, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 å vem fan bryr sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 nikko, bryr sig om vad vi önskar oss eller att han stavade fel? I Vilket fall som helst, bryr du dig inte, strunta i tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 25 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2003 kul o skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Önskar mig inte något speciellt det här året tror jag... förut var jag jättespänd och blev jätteglad och sånt när det blev julafton, jag brukade göra önskelistor typ 2 månader innan men i år har jag inte tänkt på det Samma här Vill ha: Linkin Park Underground 3.0 medlemskap (officiell fanclub) Pengar, 1000+ Evanescence-Fallen (skiva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 de tror ja inte men man kan alltid dröma önskar mig också alla simpsosn avsnitten! nicke skulle du ha ny hårddisk eller va de va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 kul o skriva SPAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 vi (vår familj) har växt ifrån julklappar... vi gör nått roligare tillsamman istället... ut och resa efter jul i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 Hehe, vi har julklappar i massor, åker till fjällen vecka 8 och till USA en månad efter det....pengarna flödar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lill-Tom Skrivet 26 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2003 MIN ÖNSKELISTA: Apple Ipod 20 gb Sony Ericsson Z600 Func Surface musmatta DVD: The Simpsons, säsong 3 Ps2 spel ssx 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts