fr34k Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 min: nya snowboardskor trim till moppen nytt tennisracket brännskivor paintball markör pengar.. mp3 spelare havsfiskespö mer vikter till bänkpressen å sen lite...MÖET julskinka å perregratäng! hua hua Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 definera en "data" mäh, det är väll inte så svårt en etta eller en nolla! om han menade binärt data, annars finns det ju HEX, vet inte om det räknas som data, hem det ser ju lite ut som RAW text men men, en hdd står nog på min, en 120 eller 180gb, så jag kan ta min ena 40gb och sätta in i servern som nu har 250mb, då får jag 300gb om jag får 180gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 När jag var mindre tyckte jag att julklapparna var julens höjdpunkt, nu är det snarare de 2-3 veckorna då man slipper skolan som jag ser fram emot mest. Min önskelista... 1. Elgura och förstärkare 2. BTS 4.0 och CFS3 3. Joystick och headset 4. Datordelar (ram-minne, ljudkort, ny hårddisk) 5. Deg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 *webkamera *ny snowboard *cd-brännare *SSX 3 (ps2) *Colin MacRae Rally 4 (ps2) *minneskort till digitalkameran och nån till grej... kommer inte ihåg alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Nytt ps2 Satin Silver (Min laser e snart paj ) 2. Creative Audigy 2 Platinum Ex Kort 3. Lite pengar vore inte helt fel. 4. Gran Turismo 4 5. BBB Vdsl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Har väl lite saker... Dock tycker jag inte julklapparna är det viktigaste... MP3 Spelare Hårddisk RAM Minne, kanske? Pengar En ny mobil, Typ T610 eller vad den heter... Pengar Lite spel kanske... Pengar Ny skärm till datorn! Snabbare bredband. Logitech MX500 (mus). Sen är det väl inget mer... Men som sagt, julklappar är inte det viktigaste... Stämningen och maten, samt vara ledig från skolan, är det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Nåt i den stilen! 1. Dator (får troligen inte :'( ) 2 MP3-spelare 3. Max Payne 2 till PS2 4. Pengar (5. Resa till södern ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Flickvän 2. Kärlek 3. Pengar kommer inte på vad jag vill önska mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1, DV-Kamera 2,Spel 3,Pengar 4.Pengar sen är det andra grejjor som jag inte kommer på nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) Jag får säkert en data.. Min morsa sa , -Kolla en data du vill ha på internet.. Så visade jag hon den.. då sa hon -Ja men det där är inte den bästa. Då sa jag -och då vill jag ha den här.. Redigerad 16 november, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. X-Box 2. Pengar 3. Pengar 4. Pengar 5. Snowblades 6. Ericsson T-610 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 en mp3 men jag vet inte vilken några förslag eller tips godtas grna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Min önskelista: 1. Pengar 2. Processor (AMD Athlon XP 2700+ 2,17 GHz) 3. Ram-minne (512 MB) 4. Brännskivor (2 50-pack) 5. Far Cry (PC) 6. Söldner: Secret Wars (PC) 7. Terminator 3: War of the machines (PC) 8. XIII (PC) 9. Doom 3 (PC) 10. Soft air gun (TAURUS PT92 eldriven) För pengarna ska jag köpa ett Powercolor radeon 9800Pro 128MB (3100:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här har vi min goa önskelista 1. Pengar 2. Mario Kart: Double Dash (GC) 3. Legend of Zelda: The Wind Waker (GC) 4. 007 Evertything or Nothing (PS2) 5. Luigis Mansion (GC):"> 6. Sagan om de två Tornen (DVD, extended version) 7. Svart handkontroll (GC) 8. Nintendo 64 + 4 handkontroller, Mario 64, Goldeneye, Mario Kart 64, Super Smash Bros m.m (att ha på landet) 9. Coca Cola 10. Tomma CDr skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här har vi min goa önskelista 1. Pengar 2. Mario Kart: Double Dash (GC) 3. Legend of Zelda: The Wind Waker (GC) 4. 007 Evertything or Nothing (PS2) 5. Luigis Mansion (GC):"> 6. Sagan om de två Tornen (DVD, extended version) 7. Svart handkontroll (GC) 8. Nintendo 64 + 4 handkontroller, Mario 64, Goldeneye, Mario Kart 64, Super Smash Bros m.m (att ha på landet) 9. Coca Cola 10. Tomma CDr skivor Så du har blivit en GC älskare nu.. Tänk på MGS :SE ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här har vi min goa önskelista 1. Pengar 2. Mario Kart: Double Dash (GC) 3. Legend of Zelda: The Wind Waker (GC) 4. 007 Evertything or Nothing (PS2) 5. Luigis Mansion (GC):"> 6. Sagan om de två Tornen (DVD, extended version) 7. Svart handkontroll (GC) 8. Nintendo 64 + 4 handkontroller, Mario 64, Goldeneye, Mario Kart 64, Super Smash Bros m.m (att ha på landet) 9. Coca Cola 10. Tomma CDr skivor mycke GC ska nog önska mig en kontrol till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Max Payne 2! (PC) 2. Enter The Matrix (PC) 3. Tony Hawk's Undergrownd (PC, om det finns :$ ) 4. sagan om ringen: de två tornen (DVD) 5. Call of Duty (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Så du har blivit en GC älskare nu.. Tänk på MGS :SE ( ) Ta't lugnt Jag har redan en massa PS2 grejer och spel... tänker förtfarande köpa alla superbra spel till PS2 (tänker mest på MGS3: SE) resten till GC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Ta't lugnt Jag har redan en massa PS2 grejer och spel... tänker förtfarande köpa alla superbra spel till PS2 (tänker mest på MGS3: SE) resten till GC Fixa Bredband adapter till PS2 då!! ÖNSKA!! Sen köper du Resident Evil:Outbreak när det släpps.. ska bli coolt online.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts