Marquis Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Här har jag tänkt att man kan visa upp topp 10 (eller nått) på sin önskelista till jul, kanske lite tidigt men... Min lista: 1. Ny dator! 2. Chicago 1930 3. Skrivbord 4. Skrivbords stol 5. Nått annat ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Ny mobiltelefon 2. Ny dat0r 3. Erm... Crash Nitro Kart 4. Nåt dataspel 5. En jäkla massa slantar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 står inget än, men vad jag kommer att ha med iaf är: 1. Ny dator 2. GTASajten Webhosting (julpaket om det kommer att finnas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Data stol. just nu sitter jag på en liten trä stol. annars är väll typ allt bra. kanske nått spel vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 mina största önskiningar... 1: Pengar 2: En dator 3: En ny mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Battle field 2. hockey-handskar 3. hockey-hjälm 4. pengar... och en jävla massa julmust!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 har inget på min än:D det låter lite dyrt med datorer.. men ni kanske är rika:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 har inget på min än:D det låter lite dyrt med datorer.. men ni kanske är rika:p ja eller så får man bara en data de lär ju inte vara så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. En ny dator... eller nya delar till datorn... (typ RAM, DVD, Grafikkort, processor) 2. Pengar... 3. Massor av fyrverkerier till nyår... 4. Brännings cd-skivor... 5. Spel... 6. Bättre BB... 7. En hund.. (typ schäfer) typ nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 ja eller så får man bara en data de lär ju inte vara så kul definera en "data" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 definera en "data" va menar du nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Kanske en Mobil å penigar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) Ett nytt grafikkort!!! Ett måste. Annars så kan jag väl hoppas på en till hårddisk till min andra dator. Alltså min 6:e 120GB hårddisk (SKRYT ). Och en Pressbänk! Måste ju träna lite också. Sist men inte minst, mormors köttbullar med pären!!! Ett måste det också! Redigerad 16 november, 2003 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 En mp3 spelare Massa skivor pengar plektrum skiss pennor Och sist men inte minst, en riktigt god jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1. Pengar.. 2. Dator bord!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Brukar inte önska mig så mycket men lite saker nu då.. Webbkamera, nummerupplysare, en bättre hårddisk, pengar till bildelar, och kontanter i övrigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Hmm.. Få se nu.. Jajuste, en überklocka.. 1. Klocka 2. Brännskivor 3. JULSKINKA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 1: En ny dator.. 2:Kanske några saker till min "bräda".. 3: Pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 (redigerad) 1. Massa pengar. 2. Mer pengar. 3. Ännu mer pengar. 4. Lite pengar skulle inte skada. 5. Pengar någon? Jag kommer faktiskt inte på nå't jag vill ha. *EDIT* Eller jo, en mp3-spelare. Redigerad 16 november, 2003 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts