minigun Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) Jag vill inte skryta men jag har klarat det uppdraget utan att bli träffad, och jag är inte en som spelat 100 timmar precis... Redigerad 17 november, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 jag fastnade på det uppdraget också men jag tog bara en python med mycket ammo en cheeta som jag körde allt jag kunde in på soptipen innan den började brina sen var det bara att skjuta loss men om du vill kan du träna på health och armor fusken så du kan göra dom snabbt det är mitt tips ett annat förök som min kompis gjorde som fungerade på första försöket är att ta en helekopter landa jätte nära själva huset skjuta dom närmaste och åka lugnt ifrån shot gun och python är nog bäst vapen cheeta polisbil eller stinger är bäst bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 20 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2003 man kan inte ens ha bil där inne plus om han skulle ha en bil skulle den sprängas på några sekunder klart man kan ha bil ett litet tag iaf, jag hade de sen sköt jag resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 6 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2003 Jag hämta micro uzi å peppra skiten ur alla sen stog det en bil till vänster/bakåt när man kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts