SuperSwede Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Snälla döda mig inte men jag börjar tröttna på att bli dödad hela tiden på uppdraget när man ska rädda lance på skroten! Man hinner komma halvvägs. Sen e man genom borrad av bly Så nu undrar ja var man kan ladda hem någon bra odödlighets trainer? Läste om någon i en gammal post när ja sökte men den hemsidan fanns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 hmm.....jag tror faktiskt inte att det finns nån odödlighets trainer...hm...men om det finns så verkar det lite knäppt dessutom,jag e oxo fast på det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 (redigerad) de finns en trainer på codenamevice när man trycker F5 får man fullt på Armor och Liv Redigerad 15 november, 2003 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 ultimate trainer v2.0gtavice_ultimate_trainer_v2.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Darknezz Trainer Plus 6 [ Ladda ner ] http://www.codenamevice.co.uk/images/downloads/darknezz-trainer.jpg Du måste vara medlem på Codename: Vice City! [ Registrera ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 Det finns en på GTA M0D Zone . Jag har inte testat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 15 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2003 ultimate trainer e bättre än dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Men snälla nån! Tänker du använda dig av fusk för att komma vidare i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 16 november, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Bara på detta uppdrag... Efter att ha försökt 10 ggr så e man ganska pissed of liksom Bara för att du e bättre på att överleva så behöver du ju inte spela tuff Ps: Tack som fan för alla svar! Visste itne att de fanns såpass många trainers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 men kör bara in där å kör över så många du kan med bilen,, å skjut dom sen,,kan väl ente vara så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 men kör bara in där å kör över så många du kan med bilen,, å skjut dom sen,,kan väl ente vara så svårt? man kan inte ens ha bil där inne plus om han skulle ha en bil skulle den sprängas på några sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Det svåra med det uppdraget är inte själva fritagningen utan biljakten efteråt när man blir jagad av 4 porschar. Jag började med att snipra vakterna som stod vid ingången, sen gick jag in på tippen och sköt ner alla med M4, hur lätt som hellst. Lyd mitt råd och använd inte fusk eller trainers, det känns mycket bättre att klara ett uppdrag utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Det svåra med det uppdraget är inte själva fritagningen utan biljakten efteråt när man blir jagad av 4 porschar. Jag började med att snipra vakterna som stod vid ingången, sen gick jag in på tippen och sköt ner alla med M4, hur lätt som hellst. Tycker nog tvärtom, i jakten är det ju bara att sno sopbilen, de kan inte rubba den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 så här gjorde jag: tokkörde in med en banshee, mejade ner bilen som står å blockar öppningen, körde vidare (dock med punka ) och fortsatte in i lokalen där lance är tillfångatagen.. sen var det ganska simpelt.. jag ställde mig bakom öppningen till lokalen och väntade tills gubbarna på marken kom springande in! När de gjorde det så matade jag dem fulla med bly, sen sköt jag ner alla som stod uppe på ställningarna.. tog en bil, körde ut, bilarna som kom efter var inget större hinder.. de körde ju som min mormors katt.. fortsatte till sjukhuset! KLART! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2003 Det svåra med det uppdraget är inte själva fritagningen utan biljakten efteråt när man blir jagad av 4 porschar. Jag började med att snipra vakterna som stod vid ingången, sen gick jag in på tippen och sköt ner alla med M4, hur lätt som hellst. Lyd mitt råd och använd inte fusk eller trainers, det känns mycket bättre att klara ett uppdrag utan fusk. Om man på vägen ut mot huvudgatan från bilskroten svänger höger och kör över den lilla bron som finns där och sedan kör ut på en annan gata så blir man inte jagad av porscharna. Dom väntar nämligen fortfarande på dig på huvudgatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Men alla verkar ju fastna på det uppdraget! jag klara det på typ andra försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 (redigerad) Ja ba öste på å körde som fan..men försök ställ en bil i hamnen för det kan va svårt å komma ut den vägen man kom ifrån...sen kör man till hamnen med den bilen som står vid "ingången"...å svänger in mot hamnen...sen byter man bil bara... Redigerad 17 november, 2003 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Fast om man behöver fuska på den så tror jag inte man klarar tex...Cop Land, Keep Your Friends Close...eller nåt av Malibu-Uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mcandenboy Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Jag vet en bra trainer till gta:vice city.Den finns påbästa fusksidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 17 november, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2003 Så här gjorde jag. Börja med at hitta en pjc600 Kör och ställ dig inom sniperavstånd från ingången och skjut vakterna, hoppa på motorcyklen och kör in på området, hoppa sedan av och skjut alla du ser, avancera en bit till och skjut lite mer folk, nu bör det vara ganska fri lejd till Lance, så stick in till honom och skjut eventuella kvarvarande. Sådär nu är det bara att hoppa på cyklen med lance och köra ut från skroten. Nu kommer den jobbiga biten, att undkomma bilarna med mc kan vara jävligt, själv körde jag in på den första gränden till höger utanför skroten och sedan höll jag mig i gränder och mindre vägar där det gick, ända fram till målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts