Jump to content

Trainer?

SuperSwede
 Share

Recommended Posts

Snälla döda mig inte men jag börjar tröttna på att bli dödad hela tiden på uppdraget när man ska rädda lance på skroten! Man hinner komma halvvägs. Sen e man genom borrad av bly :shifty:

Så nu undrar ja var man kan ladda hem någon bra odödlighets trainer? Läste om någon i en gammal post när ja sökte men den hemsidan fanns inte :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det svåra med det uppdraget är inte själva fritagningen utan biljakten efteråt när man blir jagad av 4 porschar. Jag började med att snipra vakterna som stod vid ingången, sen gick jag in på tippen och sköt ner alla med M4, hur lätt som hellst.

Lyd mitt råd och använd inte fusk eller trainers, det känns mycket bättre att klara ett uppdrag utan fusk. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det svåra med det uppdraget är inte själva fritagningen utan biljakten efteråt när man blir jagad av 4 porschar. Jag började med att snipra vakterna som stod vid ingången, sen gick jag in på tippen och sköt ner alla med M4, hur lätt som hellst.

Tycker nog tvärtom, i jakten är det ju bara att sno sopbilen, de kan inte rubba den :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så här gjorde jag:

tokkörde in med en banshee, mejade ner bilen som står å blockar öppningen, körde vidare (dock med punka :shifty: ) och fortsatte in i lokalen där lance är tillfångatagen.. sen var det ganska simpelt.. jag ställde mig bakom öppningen till lokalen och väntade tills gubbarna på marken kom springande in! När de gjorde det så matade jag dem fulla med bly, sen sköt jag ner alla som stod uppe på ställningarna.. tog en bil, körde ut, bilarna som kom efter var inget större hinder.. de körde ju som min mormors katt.. fortsatte till sjukhuset! KLART! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyd mitt råd och använd inte fusk eller trainers, det känns mycket bättre att klara ett uppdrag utan fusk. ;)

Om man på vägen ut mot huvudgatan från bilskroten svänger höger och kör över den lilla bron som finns där och sedan kör ut på en annan gata så blir man inte jagad av porscharna. Dom väntar nämligen fortfarande på dig på huvudgatan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här gjorde jag.

Börja med at hitta en pjc600

Kör och ställ dig inom sniperavstånd från ingången och skjut vakterna, hoppa på motorcyklen och kör in på området, hoppa sedan av och skjut alla du ser, avancera en bit till och skjut lite mer folk, nu bör det vara ganska fri lejd till Lance, så stick in till honom och skjut eventuella kvarvarande.

Sådär nu är det bara att hoppa på cyklen med lance och köra ut från skroten.

Nu kommer den jobbiga biten, att undkomma bilarna med mc kan vara jävligt, själv körde jag in på den första gränden till höger utanför skroten och sedan höll jag mig i gränder och mindre vägar där det gick, ända fram till målet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor